Vilka ska börja plugga i höst?

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
tjejhoj moppe edition
Idag kan åtminstone jag se antagningsbeskedet på mina sidor på Studera.nu, där det för min del står att jag är antagen! Så det blir flytt söderöver och Malmö Högskola till hösten. Med en dåres envishet tänker jag behålla hojen, om det så ska bli nudlar varenda kväll. :brinnerup

Så, vilka ska mer börja plugga?

och vilka vill guida mig runt i Malmö-trakterna med start i september? :)

Blir tekniskt basår för mig nästa år.... Men jag vill inte sälja hojen :(

Va får du ge för försäkringen i månaden?

Byggingenjör.
Jag SKA fan behålla hojen:mad:

jobba.. men med vad vet jag fan inte:( sen blir inte för ens hösten 2010 eller 2011 jag börjar plugga om något.. då blir det väll antingen några engelska lektioner som syrran gick på i linköping eller så blir det väll någon musik/ljudteknikskola.

Haha snacka om att vi som kör 600cc med mellanklass-kk hamnade på samma ställe:D

Teknisk Design på Chalmers. :tungan

Ahh, vuxendagis på högsta nivå med andra ord :D

Jag är riktigt jävla sugen på att läsa in lite matte och plugga till byggnadsingenjör med inriktning på arkitektur men jag vette fan om jag pallar med att vara fattig i 3-4-5 år :( Om jag bara visste vilket takt det är på pluggandet så jag kunde planera att jobba x antal timmar om dagen och sen köra massa svartjobb på helgerna.
Varför kan man inte få tjäna mer samtidigt som man har csn, det är ju inte direkt överdrivet bidrag :mad:

Är det inte det man har en partner till? :va

Hon tjänar inte så fett med ett vanligt jobb, inte tillräckligt för att det ska räcka till mina leksaker och utsvävningar direkt. Men visst, hon kan ju försörja oss med hyran och mat, men det kommer man inte långt med...

Hon tjänar inte så fett med ett vanligt jobb, inte tillräckligt för att det ska räcka till mina leksaker och utsvävningar direkt. Men visst, hon kan ju försörja oss med hyran och mat, men det kommer man inte långt med...

Joodå, då har ju du 7800 i månaden att leka med!

"Produktutveckling, design och marknadsföring" i Varberg. KY-utbildning på två år.

SKA behålla hojen, frågan är bara om jag hittar någon vettigt plats att ställa den där, annars blir det inte många mil under höst och vår...

Ska plugga till energitekniker med inriktning vindkraft i Varberg, jag ska behålla hojen.(hoppas jag iaf)

Fastighetsmäklare, Borås. Ska bo hemma självklart... och ska behålla hojen. Har tur nog att jobba på söndagar på poståkeriet så man har det där lilla extra för att leva ett normalt liv + morsans mat... guld värt :rolleyes:

fick mail i dag från grand canyon univeristy, se ut som att jag kan hamna där om jag känner för det, pengarna är klar för 4 år, 3dje reserv på chalmers civilingengör plugga z, vet inte om jag ska stå kvar i listan där eller hur fan ja ska gå tillväga nu. Vill läsa kurser i Uddevalla och flytta dit minst ett år men dom har inte kurserna jag vill läsa sen flytta till en bättre skola i usa nästa år då det inte finns mina program på skolan som erbjuds nu.

Jag har mycket pussel att lägga under en vecka om hela min frammtid :gnissla hur ska man gå tillväga för att lyckas är frågan :brinnerup

har kommit in på alla högskoleutbildningarna som jag sökt, ska bara få besked från KY utbildningar med så får vi se vad det blir :)

Teknisk fysik på LTH.
Köpte Ducatin just för att kunna ha motorcykeln kvar trots bristfällig inkomst.

fick mail i dag från grand canyon univeristy, se ut som att jag kan hamna där om jag känner för det, pengarna är klar för 4 år, 3dje reserv på chalmers civilingengör plugga z, vet inte om jag ska stå kvar i listan där eller hur fan ja ska gå tillväga nu. Vill läsa kurser i Uddevalla och flytta dit minst ett år men dom har inte kurserna jag vill läsa sen flytta till en bättre skola i usa nästa år då det inte finns mina program på skolan som erbjuds nu.

Jag har mycket pussel att lägga under en vecka om hela min frammtid :gnissla hur ska man gå tillväga för att lyckas är frågan :brinnerup

Kör på Usa om det nu är där grand canyon university ligger. Ser jag tillbaka på mina skolår så ångrar jag mig djupt att jag inte sökte mig utomlands efter gymnasiet :(

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra