Freddan XRV
Ny medlem
Hoppas någon vet följande:
för ett projekt (projektets första fas är att skatta lutningsvinkeln genom att montera 2 gyron på hojen.) funderar jag på att sälja min XRV och återgå till sporthoj. För framtida delprojekt behöver jag en med insprutning och har i dagsläget funderat på följande hojar.
GSXR750-98
CbR1100XX -98
CBR929RR -00
Alla med insprutning i alla fall.
Finns det på dessa hojar:
Insugstrycksensor (troligen undertryckssensor) CBR929RR,
Spjällvinkelsensor (troligen vridpotentiometer)
Sensor för TopDeadCenter
Lambdasond (ger värdet 1 om fet och 0 om mager blandning)
Hur ofta öppnar injektorerna per arbetstakt?
Dubbelpulser parallellt? sekventiellt före insug? eller ?
Någon som har klarhet i en eller flera hojar
MVH/ Fredrik (mjukvaruutvecklare för bilindustrin)
för ett projekt (projektets första fas är att skatta lutningsvinkeln genom att montera 2 gyron på hojen.) funderar jag på att sälja min XRV och återgå till sporthoj. För framtida delprojekt behöver jag en med insprutning och har i dagsläget funderat på följande hojar.
GSXR750-98
CbR1100XX -98
CBR929RR -00
Alla med insprutning i alla fall.
Finns det på dessa hojar:
Insugstrycksensor (troligen undertryckssensor) CBR929RR,
Spjällvinkelsensor (troligen vridpotentiometer)
Sensor för TopDeadCenter
Lambdasond (ger värdet 1 om fet och 0 om mager blandning)
Hur ofta öppnar injektorerna per arbetstakt?
Dubbelpulser parallellt? sekventiellt före insug? eller ?
Någon som har klarhet i en eller flera hojar
MVH/ Fredrik (mjukvaruutvecklare för bilindustrin)
