Vilka Rookie1000pojkar blir kvar? Vilka lämnar vår härliga gemenskap å kliver upp?

Ja det är nog målet. Får väl satsa på en ny bajk till 2010 oxå. Skäms ju nästan när man mailar Tony för att få startnumret man abonnerat på nu ett gäng år.

Ha!!! Även jag läser de här sidorna!!! Det här ska jag komma ihåg att du sagt!!! I will remind you!!!

Skämt åsido, det är ju bara att sänka en sekund på alla banor så är vi med både du och jag!

Kent, Falemo, Nikky och wikberg hänger med upp, så dörren står öppen;)

just de glömde nästan Hampus:) så 6 platser är ju gratis;)

ojoj, då får man se till å köra omkull några på kvalet så är de inte många kvar sen:D ja som ville kört mot dig på anderstorp :) bara råna en bank, den där jävla akassan blir man inte rik på.

Uppupupuup!!!
Jag har skaffat ny fruga också så nu ska ni fan inte köra om mig på rakorna ivgf :tuttar

då får jag banta... helvete att man e född storvuxen, å planerna på helsystem bla bla gick i stöpet.:huvet

Hur menar du? :näsblod

Jag vill se fler tuffa uttalanden och löften om grymma varvtider i r1000 nu när det är jultider

Det är ju alltid nu på vintern man är som snabbast och ser sig själv spöa alla konkurrenter. Istället för att räkna får ligger man och torrkör våra svenska banor. Eller är det bara jag som gör detta?

Det är ju alltid nu på vintern man är som snabbast och ser sig själv spöa alla konkurrenter. Istället för att räkna får ligger man och torrkör våra svenska banor. Eller är det bara jag som gör detta?

Jag har redan sänkt 1 sek på alla banor utom på Torpet där jag sänkt 2!!! Jag har blivit grym på att sladda in i krökar och stått på pallen tre gånger!!!:tuttar Ingen seger visserligen men ändå! Redan! Under 2009!

Har nog kört tusen varv på knutstorp vid detta laget.:tummenupp Har även tagit målflagg som vinnare och klivit högst upp på pallen ett antal gånger.:rodnar :2cool

ojoj, då får man se till å köra omkull några på kvalet så är de inte många kvar sen:D ja som ville kört mot dig på anderstorp :) bara råna en bank, den där jävla akassan blir man inte rik på.

då får jag banta... helvete att man e född storvuxen, å planerna på helsystem bla bla gick i stöpet.:huvet

Ja själv har man köpt sig en K5:a också. Ska på qs servas dämpare skruvas bort saker... .... ...

Ska bli skoj att stångas lite nu när man har 170 hk på bakhjulet istf 136... :)

Ja det är nog målet. Får väl satsa på en ny bajk till 2010 oxå. Skäms ju nästan när man mailar Tony för att få startnumret man abonnerat på nu ett gäng år.

Kommentatorerna kommer att vara elak mot dej sålänge du envisas med att kalla dej rookie. Ska nog snoka reda på lite fler kul öknamn och pinsamheter om dej:pannkyss

Kommentatorerna kommer att vara elak mot dej sålänge du envisas med att kalla dej rookie. Ska nog snoka reda på lite fler kul öknamn och pinsamheter om dej:pannkyss

Kan man inte döpa om klassen till senior1000? Skulle kännas bättre, och så passar det ju fint med nya licensen. Då skulle jag ju kunna fortsätta på min K3:a och beggade svålar livet ut. :tungan

Syster Flora kom till dagrummet genast.... Moahahaha...

Tyckte ni var sjyssta på Karlskoga i somras när vi stod uppställda och ni sa att en del hojar var så gamla som 05...
Jag satt och log lite innanför visiret på min Suzuki 01:a då :)

Tyckte ni var sjyssta på Karlskoga i somras när vi stod uppställda och ni sa att en del hojar var så gamla som 05...
Jag satt och log lite innanför visiret på min Suzuki 01:a då :)

Men snittålder på delarna i hojen gör nog att den inte är äldre än 2005. ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT