Vilka Rookie1000pojkar blir kvar? Vilka lämnar vår härliga gemenskap å kliver upp?

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Själv blir det såklart Rookie för mig några år till.

Jag kom aldrig till skott att köra i år.

Men 2009 ska jag komma ut och brottas lite i kön.
#45 CBR1000R -04

Kan det inte komma några R1000 tjejer och köra ifrån oss nästa år?

Last edited:
Jag ska också göra några inhopp i rookie 1000 nästa år.
Hur länge kan man vara rookie utan att det blir pinsamt?

Jag ska också göra några inhopp i rookie 1000 nästa år.
Hur länge kan man vara rookie utan att det blir pinsamt?

Hur länge har du kört?
Jag körde mitt första B750 race 1990.
Hur pinsam är man inte då när man fortfarande leker i knatteligan och inte tar sig därifrån? :D

Skulle finnas en övre åldersgräns för att sålla bort gamla gubbar som inte hittar ut ur depån!

Hur länge har du kört?
Jag körde mitt första B750 race 1990.
Hur pinsam är man inte då när man fortfarande leker i knatteligan och inte tar sig därifrån? :D

Skulle finnas en övre åldersgräns för att sålla bort gamla gubbar som inte hittar ut ur depån!

Har kört ett par tävlingar om året med premiär 05 i rookie 1000 för att 07 gå över till r600.

Jag hade i början av 2008 som mål att klassa upp mig till 2009 men efter allt strul som varit så känner jag inte riktigt att jag är redo än, därför kommer jag köra 2009 i r1000.

Min plan är att köra alla tävlingar nästa år, målet är att slå Perra och BiketechHåkan i alla race och sen klassa upp sig till superbike till 2010 om det fortrarande är kul att köra hoj då!

Inget av dom målen borde va speciellt svårt att klara av! :arsele

Jag hade i början av 2008 som mål att klassa upp mig till 2009 men efter allt strul som varit så känner jag inte riktigt att jag är redo än, därför kommer jag köra 2009 i r1000.

Min plan är att köra alla tävlingar nästa år, målet är att slå Perra och BiketechHåkan i alla race och sen klassa upp sig till superbike till 2010 om det fortrarande är kul att köra hoj då!

Jag blir kvar,om plånkan är fet nog.:)

:D Jag skulle också kört fler rookie race 2008 men tiden räckte inte till...Målet 2009 är att köra alla tävlingar höja tempot och komma före OTTO:gnissla ska väl gå nu när man sadlat om till ZX10R -08:yoparty

:D
:D Jag skulle också kört fler rookie race 2008 men tiden räckte inte till...Målet 2009 är att köra alla tävlingar höja tempot och komma före OTTO:gnissla ska väl gå nu när man sadlat om till ZX10R -08:yoparty

Skulle kanske prova slå 22:a plats i REC oxo...Till nästa år :D :D
MVH BC

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP