Maxout
Mr
Så här mkt har jag lyckats samlat ihop.
fattas bara en caravelle, transporter eller transit i vettigt skick. Hoppas att kunna dela med R1knightrider.

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

MostWanted skrev:Så här mkt har jag lyckats samlat ihop.
fattas bara en caravelle, transporter eller transit i vettigt skick. Hoppas att kunna dela med R1knightrider.![]()

Neutral skrev:Vilka prylar ska en rookie ha?
Medin skrev:ÖÖööö, folköl och hotdogs![]()
(jag vet att det är oseriös men jag kunde inte hålla mig)
Gustav O skrev:Var är era väderstationer och TrackTimer licenser?
Ingen riktig racing utan dessa attiraljer!![]()
![]()

Om duu kan få exakt temperatur, luftfuktighet och lufttryck där du är så funkar det.Gottis skrev:Jag har en 3G telefon som är uppkopplad mot SMHI duger det![]()
![]()
Gustav O skrev:Om duu kan få exakt temperatur, luftfuktighet och lufttryck där du är så funkar det.
Gustav O skrev:TrackTimer är seriöst något som många skulle ha nytta av, de vet inte om det ännu bara.
Gustav O skrev:TrackTimer är seriöst något som många skulle ha nytta av, de vet inte om det ännu bara.
Gå in på www.tracktimer.com och kika lite på de tutorials som Torkel har gjort.Magnus skrev:Kan du förklara för en oinvigd vad den är bra för?
norrlansguld skrev:Har sett att tvåtakt killarna (och tjejerna) har det för att kunna bestycka förgasarna efter vädret.
Då startar vi grillen i stället![]()
Magnus skrev:Kan du förklara för en oinvigd vad den är bra för?
Axxexs skrev:Du kan anteckna ALLT som har med inställningar mm som man anväder/använt under träning/tävling. Är ett hjälpmedel för att bokföra vad man håller på med på racingen. Vilka däck, hur långt man kört, vilken utväxling man haft på olika banor osv. Finns även så att den kan kalkylera bensinförbrukning, RAD mm. Programmet är mycket bättre än att försöka komma ihåg allt i minnet eller ha på lösa papper som har en förmåga att försvinna...
www.tracktimer.com
norrlansguld skrev:Hade nog fel förut.
Jörgen Player Special skrev:Mitt bidrag till listan på nödvändigheter är en grill![]()
/Jörgen
Webspy skrev:Grabber, Ni faur inte grille i depåun, taekk!
Jörgen Player Special skrev:Wow! En kille med koll..
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |