Vilka Playstation2 spel är roliga?

Starstriker skrev:
Kan man inte kopiera dendära boot-skivan måntro?

Är bara lite fundersam över hur bra det funkar med nedbrända saker... Skivan kostar visst 250 spänn nånting. Alternativet är ju att faktiskt gå och tjöpa spelet jag fluktat in mig på (Shadow of Colossus - 500 pix). Då vet man ju att det funkcar.

meningen med hela bootskivan är att den ska vara orginal, å sen parkerar den lasern så man kan dra ut släden å byta skivan.. för PS2 tror ju att bootskivan är en orginalskiva... så att bränna den får samma effekt som vilket annat bränt spel somhelst..

men de e skitsmidigt..

jag fick med en andra skiva som man skulle använda å boota CDskivor med.. kanske den som ska användas till psx spel :va

Den dära bootskivan, är det swapmagic eller vad det heter? Isf kan jag informera om att det inte är så bra, för det funkar inte med alla spel.

Chippa istället.

Känns lite onödigt att lägga 1000 pix på det nu när PS3 snart kommer....

Solid snake skrev:
Den dära bootskivan, är det swapmagic eller vad det heter? Isf kan jag informera om att det inte är så bra, för det funkar inte med alla spel.

Chippa istället.

Solid snake skrev:

Chippa istället.
swapmagic har funkat med allt jag provat iaf.

Rasorblade skrev:
Då kan du fixa spel "billigt" :tummenupp
www.piratebay.org

Har ett XBOX chippat! Är helnöjd!! :yoparty
Ja jo jag vet iofs, men jag vet inte om jag orkar..
Tv-spel kanske inte är för mig trots allt dock, en kontroll har redan spruckit :rolleyes: :hihi

Stressande och enerverande det där med spel.. :)

heimdal skrev:
jak and daxter .. kul plattformspel.. inte den senaste racingversionen blahatjofräs... utan en tidigare version

SSX spelen.. gillar 3an och "tricky" (galen snowboarding som är på den mindre realistiska sidan av skalan.. helt enkelt skitkul)
burnout "operation takedown(?)" (ej revenge) lätt spel som går ut på racing i hög hastighet å att mosa din motståndare vid väl valda tillfällen :D
Köpte faktiskt detta spel, burnout 3 takedown, hejdlöst roligt spel..

Lagom IQ-befriat förströelsespel :)

The Getaway
The Getaway: Black Monday
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: Libery City Stories (heter väl så, kommer väl snart)
Mafia
Black - verkar vara bra grafik iaf
Prince of Persia: The two thrones
Driver: Parallel Lines - kommer snart
The Godfather

Styrningen kan väl vara lite speciell på Getaway-spelen, men annars är det London gangstrar och kul spel

getaway va ju mer än speciell styrning.. kass.. de jag spelade iaf

inget rejsspel men Resident Evil 4 är nåt av det bästa jag har spelat på länge. :tummenupp

Håller med tidigare talare, RE4 är en höjdare om man gillar att sitta på helspänn timmar i sträck.
De bästa spelen som finns till PS2 tycker jag är Ratchet & Clank (De tre första)
Har spelat igenom alla tre minst fyra gånger och börjar bli sugen på att köra en runda till.
Kan också rekommendera "Gun", fast Xboxversionen är bättre.

zopilote skrev:
Håller med tidigare talare, RE4 är en höjdare om man gillar att sitta på helspänn timmar i sträck.
De bästa spelen som finns till PS2 tycker jag är Ratchet & Clank (De tre första)
Har spelat igenom alla tre minst fyra gånger och börjar bli sugen på att köra en runda till.

tyckte de va lite jobbig kameravinkel i RE 4 .. annars va de bra.. har inte spelat sååå mkt iofs.. har besegrat nått stort grottroll i en "arena"

heimdal skrev:
tyckte de va lite jobbig kameravinkel i RE 4 .. annars va de bra.. har inte spelat sååå mkt iofs.. har besegrat nått stort grottroll i en "arena"

Då har du ett gäng timmars speltid kvar, tyckte det var det klart bästa RE-spelet hittills.

Har börjat lira Black nu, riktigt suveränt faktiskt :machinegu

$noop skrev:
Då har du ett gäng timmars speltid kvar, tyckte det var det klart bästa RE-spelet hittills.

Har börjat lira Black nu, riktigt suveränt faktiskt :machinegu

jag lade ner RE 4 .. hittade lite andra spel som va roliga.. de e så ja brukar göra.. spelar inte så ofta klart spel

heimdal skrev:
jag lade ner RE 4 .. hittade lite andra spel som va roliga.. de e så ja brukar göra.. spelar inte så ofta klart spel

Haha! då är vi 2...blir tyvärr så när man tankar nya spel hela tiden. Har ett gäng jag inte ens har testat än :gnissla

"RE" Är det "skjuta monster gå omkring spel" typ då eller? Köpte splinter cell pandora-nånting härom dagen, ganska coolt.. Tycker mest det är roligt bara för att det är lite tänkaspel och fina miljöer och coola saker man kan göra.. Trodde aldrig jag skulel börja spela tv-spel alltså :)

zopilote skrev:
Vad är Ratchet & Clank för typ av spel då?

Kom på en grej till, finns det inte command and conqer eller motsvarande till ps2?

Hultan skrev:
"RE" Är det "skjuta monster gå omkring spel" typ då eller? Köpte splinter cell pandora-nånting härom dagen, ganska coolt.. Tycker mest det är roligt bara för att det är lite tänkaspel och fina miljöer och coola saker man kan göra.. Trodde aldrig jag skulel börja spela tv-spel alltså :)

Vad är Ratchet & Clank för typ av spel då?

Kom på en grej till, finns det inte command and conqer eller motsvarande till ps2?

RE är väl egentligen ett skjuta monsterspel med lite finess typ.. lite klurigt ibland..

C&C spel tycker jag gör sig bäst på PC..

varför trodde du inte att du skuylle gilla TVspel??

heimdal skrev:
RE är väl egentligen ett skjuta monsterspel med lite finess typ.. lite klurigt ibland..

C&C spel tycker jag gör sig bäst på PC..

varför trodde du inte att du skuylle gilla TVspel??
Ja ok..

Vet inte faktiskt, har ju inte tyckt det varit så roligt innan, men men, man måste alltid ha öppet sinne :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti