Vilka nummer ringer radiotjänst ifrån?

Kan vi inte utlysa en tävling? Den som lyckas prata längst med radiotjänst utan att de lägger på vinner! :fattartil

dom stollarna ringde även mig på en söndag fast dom lurade mig. Hon i luren ville göra en telefonundersökning om mina TV-vanor, om vilken typ av program och vilka kanaler jag gillade bäst. när jag svarat på ett par så fick jag frågan om jag kollade mestadels hemma eller hos vänner. hemma svarade man såklart varpå följdfrågan blev, men varför betalar du då inte tv licensen?

Å fasen! Den där har nog även jag råkat ut för! Fast jag har ju ingen TV vilket är skitkul för tanten gav sig inte och till slut lät hon riktigt irriterad. "Du tittar alltså inte på nyheterna? Inte ens en fotbollsmatch?" :rofl

Jag kör i huvudsak två strategier.

1. De ringer och vill fråga om abonnemang, saker jag har eller villa ha, TV eller vad som helst.

-Jag svarar gärna på frågor och min rådgivning kostar endast 500kr/h.

Det brukar ta fort slut.

2. De tjafsar och försöker argumentera hit och dit om nåt helt ointressant och försöker få igång debatt.

- Jag vill inte prata med dig.

De kommer med erbjudande eller en massa andra argument och trams.

-Jag har åckså två erbjudanden till dig. Vi kan endera lägga på här och nu eller så kan vi vänta 5 sekunder tills jag blir otrevlig.

- [Vilket argument som helst]

- Pisspotta!

(Klick)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...