_teSSan_
Guest
Det är ju så grymt tråkigt att laga mat till sig själv, så det blir ju mest pizza å annan skit.. Konstigt att man inte är stor som en elefant... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vissa har inte anlagen för det. Jag äter fet mat så det står härliga till och äter ganska mycket också. Ändå har jag vägt nästan exakt 57 kg i 7 år nu. Innan dess tränade jag som en idiot och var uppe i närmare 70 kg. Fast det blev för jobbigt, så jag slutade och rasade till 54 på ett halvår... stabiliserades till 57 efter några månaderFeeBee skrev:Det är ju så grymt tråkigt att laga mat till sig själv, så det blir ju mest pizza å annan skit.. Konstigt att man inte är stor som en elefant...![]()
mb skrev:Vissa har inte anlagen för det. Jag äter fet mat så det står härliga till och äter ganska mycket också. Ändå har jag vägt nästan exakt 57 kg i 7 år nu. Innan dess tränade jag som en idiot och var uppe i närmare 70 kg. Fast det blev för jobbigt, så jag slutade och rasade till 54 på ett halvår... stabiliserades till 57 efter några månader![]()
1,72 lång. Lagom tycker jagSolid snake skrev:Ok, det är ju samma som jag då, äter o äter, inget händer, hur bra som helst.
Hur lång är du?
Jag är 1.85 o väger runt 70.
Eller som en polare till mig brukar säga: "Det var på den tiden när jag var ung och vacker. Nu är jag bara och".Willmar skrev:Jag var vältränad sen jag var liten. när jag var ca 15 år vägde jag 75kg i muskelvikt. (Vägde så till ca 23Års ålder)
Nu väger jag ca 77-80kg.... och det är inte muskler![]()
Jag är 25 nu![]()
Jag har funderat på att bättrra mig... men men när det kommer det vette tusan.![]()
Åldern tar ut sin rätt......får skylla på den förbannade ölen.
![]()
mb skrev:Eller som en polare till mig brukar säga: "Det var på den tiden när jag var ung och vacker. Nu är jag bara och".
Jo det är santmb skrev:Eller som en polare till mig brukar säga: "Det var på den tiden när jag var ung och vacker. Nu är jag bara och".
H4 skrev:Skämtar du, äter du bara en chipspåse och 2 liter cola till det / dag?
Solid snake skrev:Ok, det är ju samma som jag då, äter o äter, inget händer, hur bra som helst.
Hur lång är du?
Jag är 1.85 o väger runt 70.
mb skrev:Undrar hur det är med sötdricka egentligen. Jag dricker faktiskt aldrig något sött eftersom jag inte tycker att det är gott. Cola, fan ta (fanta) och fans moster går bort så det skriker om det. Dricker enbart vatten, kaffe och öl. Äter aldrig godis heller
Kanske har med detta att göra också, att jag inte går upp i vikt de perioder jag svinar med maten i övrigt.
Kan vara så.Långa farbron skrev:Ja enl senaste trenden/rönen så är väl socker farligare än fett när det gäller att gå upp i vikt så fan ta och cola borde inte vara någon höjdare då dom inehåller en massa socker.
mb skrev:Kan vara så.
Du borde ha hög lön iaf![]()
Långa farbron skrev:Det har jag...vad det nu har med saken att göra![]()
![]()
Långa farbron skrev:I only löve Jacke.
Som jag skrev tidigare: finns studier från usa som tyder på att lön är positivt korrelerad med kroppslängd.Långa farbron skrev:Det har jag...vad det nu har med saken att göra![]()
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT