Vilka kanaler ska jag ta? Comhem

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Ska beställa ett "tv-paket" från comhem. Ett sånt här 8 favoriter. Tänkte kolla lite vilka kanaler som visar bra sport (med sport menas givetvis motorsport typ motogp osv)?? Deras kanal-utbud består av följande:
http://www.comhem.se/comhem/tv/tv-kanaler/-/6446/6446/-/index.html

Övrigt som är av intresse är typ kanaler som discovery eller BRA film-kanaler.
Hd går bort då jag inte är sugen på köpa en hd box.

Throw_out_TV.jpg

Eurosport 1 o 2 (SBK, SS), Viasat Motor (MotoGP, F1, STCC, Pro Superbike), MotorsTV (Blandad kompott, sällan direktsänt men ofta mycket bra att titta på)

1 vettigt svar. Antar att ni själva kan gissa :) Men visst jag håller med, tv är skit egentligen. Bara det att när man väl sitter där och för en på typ en vecka ska starta upp teven så är för fan anna anka eller nån annan bonde i rutan... Viasat hör tyvärr inte till comhem, såvitt jag vet kan jag inte få den kanalen...

1 vettigt svar. Antar att ni själva kan gissa :) Men visst jag håller med, tv är skit egentligen. Bara det att när man väl sitter där och för en på typ en vecka ska starta upp teven så är för fan anna anka eller nån annan bonde i rutan... Viasat hör tyvärr inte till comhem, såvitt jag vet kan jag inte få den kanalen...

Det går att få Viasat motor om du har comhem men det är ett separat paket "Viasat sport". Med 8 favoriter är det nog bäst med eurosport 1 o 2 tror jag för WSBK

Det går att få Viasat motor om du har comhem men det är ett separat paket "Viasat sport". Med 8 favoriter är det nog bäst med eurosport 1 o 2 tror jag för WSBK

Stämmer, men man kan även ta MotorsTV i favoriter har jag för mig.

Och för Viasat Motor är det Viasat Sport för 99:-/mån som gäller som tillägg.

Kan även passa på fråga. Om jag har 2 tv:n i hemmet, måste jag ha 2 boxar oxå? Menar mer på att jag ska kunna se eurosport på min teve medan farsan tex ska kunna kolla på discovery på den andra tv;n?? hur blir detta möjligt?

Yes, två boxar och Comhems tvillingkort (du får samma kanaler förutom betalkanaler) på andra TV´n, kostar 99:-/mån... rip-off om du frågar mig.
Du kan ju också köra med någon card sharing men det är inte lagligt och bör då alltså inte diskuteras... får heller inte säljas.

Tackar för den snabba infon! Som det ser ut nu så ska jag gå igenom kanalerna och se ifall jag hittar 8 vettiga kanaler.. annars skiter jag i det o lägger pengarna på nåt vettigare... typ ett flak öl i månaden :D Men fan, då vill man se motor på tv ju :va

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul