Vilka kör Rookie 2012?

Siktar på att komma i mål fler gånger än förra året (minst 2 ggr alltså!).
Ska fokusera på banor jag inte kört förut (alla utom Gelleråsen med andra ord).

1000
- #4 Anders
- #5 Peppe
- #8 Magnus
- #23 Johan
- #33 Mio
- #56 Daniel (senare under säsongen)
- #83 Henrik
-

600
- #13 He rik www.inorbitracing.se FB länk på sidan ! (under konstruktion, men men...)
- #14 Rikard
- #17 Nilssson_ http://www.facebook.com/pages/Nilsson-Racing/168144076630668
- #28 Johnnie (numrerade hamnar före He rik! )
- #78 Hoztic Racing
- #87 Jocke

Last edited:
Jag siktar på en full säsong i R600

1000
- #4 Anders
- #5 Peppe
- #8 Magnus
- #23 Johan
- #33 Mio
- #56 Daniel (senare under säsongen)
- #83 Henrik
-

600
- #9 Nordis
- #13 He rik www.inorbitracing.se FB länk på sidan ! (under konstruktion, men men...)
- #14 Rikard
- #17 Nilssson_ http://www.facebook.com/pages/Nilsson-Racing/168144076630668
- #28 Johnnie (numrerade hamnar före He rik! )
- #78 Hoztic Racing
- #87 Jocke

Haha! Ja jag skyller på hojen. Men i år har nytt vapen införskaffats så nu får jag hitta nåt annat att skylla på :hihi
Ja, vad skall det bli??? Felväxlat har du ju redan använt...däcken också redan använda som ursäkt...
Du får nog köra på att du är ful, fet och talanglös :hihi...precis som Tjockner :fyllisar

Ja, vad skall det bli??? Felväxlat har du ju redan använt...däcken också redan använda som ursäkt...
Du får nog köra på att du är ful, fet och talanglös :hihi...precis som Tjockner :fyllisar

Ööönööhhh! Och vad är din ursäkt då??? När ska du släpa ut din generösa (läs feta) lekamen på räserbanan?
Du kan ju inte stå å lipa i depån över din fjädring hela nästa säsong med!!! :7peta

Ööönööhhh! Och vad är din ursäkt då??? När ska du släpa ut din generösa (läs feta) lekamen på räserbanan?
Du kan ju inte stå å lipa i depån över din fjädring hela nästa säsong med!!! :7peta

Typ den 5 maj om jag fattade ditt senaste meddelande på FB rätt:tungan
Sedan var det väl inte så mycket fjädring sista delen av säsongen 2011 som gnälldes över, snarare för lite körning och att typ inget stämde. Dvs jag sög fett på att köra helt enkelt och avslutade säsongen i Trösen på röven :crash

Last edited:
Typ den 5 maj om jag fattade ditt senaste meddelande på FB rätt:tungan
Sedan var det väl inte så mycket fjädring sista delen av säsongen 2011 som gnälldes över, snarare för lite körning och att typ inget stämde. Dvs jag sög fett på att köra helt enkelt :crash

Aha, är det bestämt nu då? Om vi vill ha en till till racet så är det inga problem! Flera vill vara med ;)

Bc, förra året snacka du oxå...... Såg dig dock aldrig på banan....
Jag bara väntar.....:arsele

Aha, är det bestämt nu då? Om vi vill ha en till till racet så är det inga problem! Flera vill vara med ;)

Gött, känns som att vi skall höras på annat sätt än här kring det där:fyllisar. Och så får vi väl sluta hetsa varandra till förmån för en riktad attack mot alla andra :hihi

ey, jag känner mig som en "naturbegåvning"... :p vad handlar det om och vad kostar det i unga slängar...viss reservation för fylla och otydlighet!
;)

edit: runga slängar

Linkan behövdes inte köra...Jag drar ner på försäsongs träning till Mugello och Aragon.

Du har ju ingen hoj lr ska du köra Kuta Till Mål?

Det finns ingen annan klass att köra en RWSBK hoj....Så rookie blir perfekt..sen är jag gamal å tung.

ey, jag känner mig som en "naturbegåvning"... :p vad handlar det om och vad kostar det i unga slängar...viss reservation för fylla och otydlighet!
;)

edit: runga slängar
Det beror helt på dig själv. Om du kör riktig snikbudget så kanske du kommer undan med typ 5000/helg. Sen kan det kosta MER

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman