Vilka kör mästerskap under 2017?! (Rookie 600, Rookie 1000, SS600 etc)

Har du nick på honom?

Ulvhamne, det är just kopplingen till forumet jag ville åt. :)

Jo, men med alla som bokat nummer så borde ju åtminstone några till finnas här på sporthoj. :D
I SST600 finns ju herr Mozz, tex. :hihi

Jo, men med alla som bokat nummer så borde ju åtminstone några till finnas här på sporthoj. :D
I SST600 finns ju herr Mozz, tex. :hihi

Tja, jag tänker inte aktivt leta upp dem...:tungan
Kladda in dem ni vet, kan väl vara kul att hålla koll.

Lägg till Mozz detaljer om du känner till dem så klipper jag in även honom.

Haha
Gött att man är bra på något ????.
Ska lära mig köra hoj ochså, så blir det skitbra!. ????

Jag har samma mål som dig, fast jag börjar hos SMC med lite kurser.
Har du lyckats ta licensen så lär du väl ändå kunna köra bättre än 80% av alla hojåkare på vägarna?! :D

Hej
Det gör du rätt i, de lär ut grunderna, inte race träning direkt men det är rätt lätt att ändra när man vet vad man håller på med och varför. Jag börja där själv 2011. Sen blev jag instruktör för dom och fick glädjen att sprida kunskapen, sen ville jag vidare och tog licens våren 2015, men har inte kört nåt race än, kör som instruktör med Actionpics!.
Körde ett skojrace med dom i höstas, riktigt skoj. Nu är det bara ett diskbråck som ligger i vägen för debuten.
fahlgren

Snyggt att du redan fått in mig ;)
Jag har hört att det kommer gå farligt fort för #50 i R1000 :)

Vad är det jag missuppfattat?

:rolleyes:

Du var förvånad att SBK-förarna hänger här men inte att SST-förare?

Det är Samma nivå på SST som SBK, enda skillnaden är cc på hojen, alltså borde du vara lika förvånad att SST-förare hänger här som att SBK-förare gör det alternativt inte bli förvånad alls. ;)

:D :D

Jaja, jojo det var väl ganska givet nu när du säger det. Men de flesta på forumet brukar ivrigt kladda i vilken cup de deltar i och jag hade inte sett SBK förrän nu när a wild SBK rider appeared.

Empiri liksom, ingen värdering i om du kör literhoj eller 600cc.

Jaja, jojo det var väl ganska givet nu när du säger det. Men de flesta på forumet brukar ivrigt kladda i vilken cup de deltar i och jag hade inte sett SBK förrän nu när a wild SBK rider appeared.

Empiri liksom, ingen värdering i om du kör literhoj eller 600cc.

Jorå, hänger flera här med olika synlighet, en del mer skrivande än andra men de flesta håller koll på vad som skrivs iaf. men de får "outa" sig själva. :D

Alright. Jag lyckades köra till mig en elitlicens 2016... Huruvida det kommer bli så mycket tävlande iår vet jag dock inte än.

SBK #44 Håkan Hultqvist

Jomen VISST ska jag vara med!!! SÅKLART!!!! Ber om ursäkt för att jag missat att annonsera min närvaro! Ser fram emot att visa Bergman, Rickard och Henrik lite snygga linjer och vägvinnande spårval i Superstock 600 under 2017!

#22 Magnus MOZZ!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...