Vilka kör GGN i år?

Vad jag har förstått så är det inte att vinna eller komma först som gäller, utan att han bäst ursäkter varför det gick som det gick :D

Bra jobbat grabbar :tummenupp Tradigt dock på missödena, men det hör ju tyvärr sporten till.

Zoulis, till nästa år, lås in Jonas innan loppet så att han inte lyckas jiddra med din hoj :fyllisar

Nästa år är det klassikern som gäller, dvs Stångebro, Ränneslätt och GGN! :banana

oscar skrev:
Nästa år är det klassikern som gäller, dvs Stångebro, Ränneslätt och GGN! :banana

Dåligt insatt i allt sådant enduroåka, men kåsan verkar vara "halvtung", inget du (eller någon annan) ska köra?

//@

Last edited:
Åsa skrev:
Zoulis, till nästa år, lås in Jonas innan loppet så att han inte lyckas jiddra med din hoj :fyllisar

Vet inte om det inte är sig själv samt verktygslådan som den gode Zoul skall låsa in..
Konstigt att det bara är hans cykel som pajar hela tiden.. :7peta

d1ce skrev:
Dåligt insatt i allt sådant enduroåka, men kåsan verkar vara "halvtung", inget du (eller någon annan) ska köra?

//@

Om du definerar kåsan som halvtung så är väl en Ironman tävling en söndagspromenad i parken.....
Har sett en hel del då jag har meckat åt folk som kör kåsan, killar som springer maraton som vi andra springer 5km ser ut som zombies framåt midnatt.

Fast jag skall ta mig i mål i en kåsa förr eller senare men i år lämnar jag walk over pga dessa jävla studier...

Last edited:
Hansen skrev:
Hallå,

Så här i vintermörkret mekas det febrilt...

Tänkte höra vilka man ev kunde stöta på i den Gotländska leran..
Jag vet att jag drar ner med Zoulfly..

Några mer som hakar på i detta RR mästerskap?

/Jonas

Något riktigt strongt gjort vore väl om ett gäng körde runt på fiddys, dirtbikes, DET skulle vara prestation..någon som gjort? el skall göra?

Boris JR skrev:
Om du definerar kåsan som halvtung så är väl en Ironman tävling en söndagspromenad i parken.....
Har sett en hel del då jag har meckat åt folk som kör kåsan, killar som springer maraton som vi andra springer 5km ser ut som zombies framåt midnatt.

Fast jag skall ta mig i mål i en kåsa förr eller senare men i år lämnar jag walk over pga dessa jävla studier...

Halvtung hamnade väl inom situationstecken för att den/det är en killer... Skulle vara skoj att se den, när går den?

//@

Last edited:
http://www.novemberkasan.com/site/

19-20 nov skillingaryds skjutfält utamför värnamo...

En klar upplevelse att se grabbarna grus komma i en hissnande fart med xenonljus genom skogen, att sen stå där med 100tals andra idioter i en mörk skog kl 2 på natten gör inte saken sämre.....

Tycker klart att du bör åka och titta när kåsan arrangeras på drägligt avstånd......

Är man mc-intresserad ska man fan ha stått och frusit i en granskog i november samtidigt som dårar av varierande kaliber kör förbi på sina hojar. Det är obligatoriskt. :mattias

Gustav O skrev:

No shit Sherlock... :tomten kommer nog till dig trotts att du är elaKC!

Boris JR skrev:
http://www.novemberkasan.com/site/

19-20 nov skillingaryds skjutfält utamför värnamo...

En klar upplevelse att se grabbarna grus komma i en hissnande fart med xenonljus genom skogen, att sen stå där med 100tals andra idioter i en mörk skog kl 2 på natten gör inte saken sämre.....

Tycker klart att du bör åka och titta när kåsan arrangeras på drägligt avstånd......

Jo, det vore skoj att se, får se om det är någon annan som håller med, stå själv i skogen 2 på natten är ingen höjdare ;)

//@

Boris JR skrev:

Har du provat, och isf hur gick det då? Jag kan ställa upp som depånarr när du ska göra ett försök! :)

sporTlovEr skrev:
Något riktigt strongt...

...och riktigt fånigt! :)

oscar skrev:
Har du provat, och isf hur gick det då? Jag kan ställa upp som depånarr när du ska göra ett försök! :)

Bröt med skuren motor pga punkterad vattenslang och därpå följande kylvattenbrist......

Skall försöka få tillräckligt med träning till nästa år för att det skall vara lönt att starta, är lite svårt när man bor på studentkorridor 150mil hemmifrån bara :4skrika

Du får gärna vara depånarr men då måste du ta med Pålle så jag har någon som står och beräknar RAD för att sedan kasta sig på knä i gjytjan och byta munstycken... :banana

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back