Vilka idioter

ser ut som serber...serber kapar huvven på dom de inte gillar(multialternativt)..Vilkka idioter!!

Jag tror de var publiken som var idioter då de inte hade den klassiska flaskan i handen...

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRREEETTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:banana:banana:banana:Bugar

Idiot, De är serber, De heter R-JEDAN :D

Va i helvete! Det är ju min gamla R1:a som blev stulen förra sommaren!!! Faaaaaaaan!!

Ja den hade kunnat vara nerskruvad i molekyler, Men istället har den fått en ny identitet där nere..

Last edited:
HUR SVÅRT ÄR DET ATT HA HJÄLM PÅ SEJ :confused: MEN DOM TROR PÅ NÅN GUD OM DET HÄNDER NÅTT SÅ FÖDS DOM IGEN :Bugar

Last edited:
Herregud, det är vi i Sverige som skall vara så jäkla säkerhetsmedvetna hela tiden. Ta på bältet, använd hjälm, fäll ner toasitsen, sitt ner å kissa, använd broddar, kör inte för fort osv.

De har genomlevt ett inbördeskrig för inte så längesen så det känns nog rätt safe att dra iväg en repa rakt fram utan hjälm :)

Själv skulle jag inte göra det för hjälmen är ju rätt bekväm att ha ändå, man ser ju inget utan och det brusar som fan i öronen :mad:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph