Vilka har Motard

1. Dawan
2. Joppe
3: M:et
4: nilzz
5: <<johan>>
6. WheelNuts
7:Karaktär

Håller på att skruva inför en ny härlig säsong.
 
Såg 2 st motarder i kväll strax efter 18 tiden. Oj vad glad man blev när man fick höra detta ljuvliga ljud igen :)

Våren närmar sig!
 
1: Dawan
2: Joppe
3: M:et
4: nilzz
5: <<johan>>
6. WheelNuts
7: Karaktär
8: Wip

Känns som om vi är fler än så här, men som vädret är nu finns det kanske inte tid att sitta inne vid datorn och harva. Ut och köra eller? :)

// Wip
 
1: Dawan
2: Joppe
3: M:et
4: nilzz
5: <<johan>>
6. WheelNuts
7: Karaktär
8: Wip
9: Nalken
10: Copse
 
Någon några som ska ut och åka i helgen??

Om jag skulle vara hemma så hade jag gärna hängt på.

Men helgen efter så blir det kanske åka av :)

Tycker att det har varit lite dåligt med motarder ut i år, har bara sett 2 st. För utom mig själv då :D
 
Vilka har varit ute och åkt i år? Är det bara motard hulliganer som vågat sig ut
eller är det så att dom flesta inte ställt på sina cycklar ännu?
Eller är det för kallt, mycket grus, fin puts på hojjen, inte laddat batteri bytt olja????
 
Tog jordfräsen till jobbet (Solna) igår..
Såg en hel del hojar.
Tur att man hade hjälmen på sig...Med tanke på det fåniga leendet som omedelbart uppstod :D

Härligt med en tidig vår och säsong :tummenupp
 
Tillbaks till motardträsket...KTM 660 06:a beställd idag:tummenupp

1: Dawan
2: Joppe
3: M:et
4: nilzz
5: <<johan>>
6. WheelNuts
7: Karaktär
8: Wip
9: Nalken
10: Copse
11: AddeRS
 
Tillbaks till motardträsket...KTM 660 06:a beställd idag:tummenupp

1: Dawan
2: Joppe
3: M:et
4: nilzz
5: <<johan>>
6. WheelNuts
7: Karaktär
8: Wip
9: Nalken
10: Copse
11: AddeRS

Krattis krattis :tummenupp
Då blir det åka av snart då?
 
Jag vill oxå va med på listan...Har ju faktiskt oxå en leksak! Synd bara att den fortfarande står i förrådet =( Men snart blir de dags o ställa på!


1: Dawan
2: Joppe
3: M:et
4: nilzz
5: <<johan>>
6. WheelNuts
7: Karaktär
8: Wip
9: Nalken
10: Copse
11: AddeRS
12: MoniZ
 
1: Dawan
2: Joppe
3: M:et
4: nilzz
5: <<johan>>
6. WheelNuts
7: Karaktär
8: Wip
9: Nalken
10: Copse
11: AddeRS
12: MoniZ
13:<Badboy>
 
Också tillbaka i gamla vanor efter en säsongs uppehåll på en Superduke.
Var ner till Eskilstuna idag och lade handpenning på en 660 -04.
Hämtar imorrn och kör på lördag :yoparty

1: Dawan
2: Joppe
3: M:et
4: nilzz
5: <<johan>>
6. WheelNuts
7: Karaktär
8: Wip
9: Nalken
10: Copse
11: AddeRS
12: MoniZ
13:<Badboy>
14: HorBror
 
Är det några som ska ut och köra på lördag fm så är jag gärna på :)
 
Då får jag uppdatera min plats på listan med ett stycke gatmotard också. Det råkade bli en 660 i år igen så i morgon åker jag till Lelles och hämtar skönheten! Det ska bli riktigt skoj att få hänga med på småvägslek i år också!!!
 
Då får jag uppdatera min plats på listan med ett stycke gatmotard också. Det råkade bli en 660 i år igen så i morgon åker jag till Lelles och hämtar skönheten! Det ska bli riktigt skoj att få hänga med på småvägslek i år också!!!


Va kul o grattis :tummenupp

Då kanske vi ses på nån väg imorgon då :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top