Vilka handskar?

Om du syftar på Handroid så är de långt i från klumpiga. Alpinestars, Dainese, SIDI, etc med fasta gjutna knogskydd känns klumpigare och stelare tycker jag. Rörligheten i Handroid är grymt bra. Självklart måste man ju prova innan man köper/beställer. Smaken är ju individuell.

jo får testa:D

fan jävla tjöt angående kolfiber hjälmar. vissa påstår att dom går sönder för minsta lilla, är detta sant eller skitsnack?

har ingen lust att slänga ut 2700 på en hjälm som pajjar för man "tappar" den eller nåt

Held.

Jag har hört Held Phantom i två säsonger,, Riktigt sköna, stabila även efter en jäkla massa mil, smidiga passar helt enkelt mig skitbra..

Lite kyliga när det är kall dock, men då blir det inte några långa repor så jag kan leva med det..:yoparty

Jag har hört Held Phantom i två säsonger,, Riktigt sköna, stabila även efter en jäkla massa mil, smidiga passar helt enkelt mig skitbra..

Lite kyliga när det är kall dock, men då blir det inte några långa repor så jag kan leva med det..:yoparty

låter bra:D jag lär bara köra när det är varmt endå:)

någon som vet om Bandit Alien II Carbon är bra hjälm?
står mellan den och marushin rs1

A-star pro och plus. Väldigt nöjd med mina med. Inget för värme eller blöta dock enligt mig. Men sköna för det jag har haft dem till, dvs gatåka i år.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!