Vilka härifrån ska köra på Virtasalmi(Motopark) 29-31maj?

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Vilka härifrån ska fara till Finland och Virtasalmi nu till helgen och köra mcnorr:s banhelg?

Vi blir 7st UMCC:are som far...

Hoppas det blir fint väder (fast jag köpt nya regndäck)...banan e ju helt underbar :yoparty

Last edited:
den banan är helt ybergud ball

Japp, dit ska man. Å panikmekk ett par timmar innan man tar sig ut på banan lär det bli också, kan ju inte ändra på ett vinnande? koncept... Förra årets MC-norr åkning så var batteriet dött när jag skulle starta hojen första passet.

I år har jag bara haft tid att provstarta hojen igår och som vanligt så går den inte rent på lågvarv - så det blir nog till att riva av förgasare och rengöra på plats. Nåja, allt är som det ska vara så det är bara att hoppas att vädret blir lite bättre än vad det är här i Lule nu, kallt å jävvlit.

Å banan är som sagt jäkla najs, är alldeles för länge sen man kört där bara. Men man ska nog hitta runt där fortfarande hoppas jag...

/lastu

6st Kalix-bor ansluter... :hoppa

cbjorkman skrev:
Vilka härifrån ska fara till Finland och Virtasalmi nu till helgen och köra mcnorr:s banhelg?

Vi blir 6st UMCC:are som far...

Hoppas det blir fint väder (fast jag köpt nya regndäck)...banan e ju helt underbar :yoparty

Det är ju tävling då!!!??!!?
Annars hade man ju inte tvekat, klart bästa banan jag kört på förutom Brno...
Fattar inte att man inte kör SO på denna bana då kvaliten klart överstiger alla andra banor i Finland tillsammans.

Ni som ska dit kan väl försöka få kontakt med den lokala klubben, om dom visar intresse så finns det tydligen möjlighet att SO går där istället!

/Ola

3dagar kvar :banana

Verkar bli kalasväder till helgen också!

När åker ni som kommer norrifrån?
Vi Umebor kommer att ta färjan till Vasa på fredag kväll och sen komma till banan på natten.

cbjorkman skrev:

Vi Umebor kommer att ta färjan till Vasa på fredag kväll och sen komma till banan på natten.

Vi åker mitt på dagen på fredag för ett pit-stop på Alko nånstans på nervägen... :fyllisar

cbjorkman skrev:

Vi är 7 st. från Luleå som skall försöka snika till oss en runda under fredagen, lyckas inte det så åker nog en del av oss till Kemora och kör där under fredagen, kommer isåfall till Virtasalmi på Fredag kväll,
Vi åker nog kring lunch på torsdagen från Luleå.
Synes!
/Lasse

Vi är 4 från Gällivare & vädret blir suveränt! :Bugar
Startar på fredag morgon :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026