vilka galningar längs planteringsvägen ???

Sniper skrev:
2206880 Låter ju som en bra lösning och hetsa dom :va

Om dom stannar bjud med dom på TT får vi se om dom kan gazza på
sväng ili sväng vägar också :D

Allå sa ju inte jag skulle hetsa de. blev kanske lite fel formulering. bara köra efter tills de stannar.

Någon borde iaf ta ett snack med dom, att dom buskör i stan påverkar ju oss också, så fort polisen ser en hoj, så kommer dom ju vilja ta ett snack med den personen oavsett om det är "Han" eller "Jag"
och så jävla kul att bli stoppad är det inte

wonderwizard skrev:
2206977 Någon borde iaf ta ett snack med dom, att dom buskör i stan påverkar ju oss också, så fort polisen ser en hoj, så kommer dom ju vilja ta ett snack med den personen oavsett om det är "Han" eller "Jag"
och så jävla kul att bli stoppad är det inte

Ja så är det nog! Kan inte fatta att man kan tycka det är så jävla roligt &
fränt och tokgasa inne i stan eller typ LA-vägen :va

VV borde göra en mognads test innan dom delar ut kk, och lämplig ålder på
kk för sporthoj 35 år :fakta :tungan

KimL skrev:
2206185 Tror det är dessa idioter jag ser dagligen från mitt fönster i lägenheten. Bor vid Videocenter på stenbocksgatan och har fri sikt ner på vägen. Varje dag så kommer dom som några jäkla blådårar och är allmänt farliga för övriga trafiken. Brukar annars vara rätt kul att kolla på hojarna när dom kommer i gatan, men dessa här är rent utsagt livsfarliga.

Inte för att jag alltid kör så himmla lagligt i trafiken när man är ute, men jag gör i alla fall inte några dumdristiga saker som äventyrar andras säkerhet.

Tror inte heller att dom lär bli så värst långvariga på denna jord, fortsätter dom så här så typ 3-4 år till eller nått.

Vet vad du menar. Bor på Visitörsgatan (50m från dig typ) så jag har inte fri syn utmed Stenbocksgatan men jag hör dem (och andra såklart) ett par ggr per kväll. Av varvtalet att döma så går det inte i krypfart direkt...

Lite underligt förresten. När man läser här på forumet så verkar det finnas massor med hojar i Hbg men inte fan möter jag så många när jag e ute och kör... E inte så sugen på att köra runt med posergänget heller :hihi

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back