pred
Ny medlem
Vad var det för galningar som kom längs planteringsvägen vid 21 tiden i 200 knyck på sporthojjar med släckta framlyktor iklädda jeans och skinnjacka....??
sicka KLOT !!!
sicka KLOT !!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

pred skrev:2148613Vad var det för galningar som kom längs planteringsvägen vid 21 tiden i 200 knyck på sporthojjar med släckta framlyktor iklädda jeans och skinnjacka....??
sicka KLOT !!!![]()
pred skrev:2148844japp tror det var r1r , 3 eller 4 st....
wonderwizard skrev:2148971Det låter som stans posör liga gasar lite.
...detta är posörgubbe på mc
:
Alla såna där tar Darwins teori hand om förr eller senare.lahi skrev:2150131Igår mötte jag en Hayabusa (tror jag det var, kollade inte så noga) vid sjukhuset i Hbg. Föraren körde utan hjälm och försökte se tuff ut...Smart snubbe
lahi skrev:2150131Igår mötte jag en Hayabusa (tror jag det var, kollade inte så noga) vid sjukhuset i Hbg. Föraren körde utan hjälm och försökte se tuff ut...Smart snubbe

Sniper skrev:2148953Dom hamnar nog snart under rubriken mc-olycker (tyvär eller nåt)

KimL skrev:2206185Tror det är dessa idioter jag ser dagligen från mitt fönster i lägenheten. Bor vid Videocenter på stenbocksgatan och har fri sikt ner på vägen. Varje dag så kommer dom som några jäkla blådårar och är allmänt farliga för övriga trafiken. Brukar annars vara rätt kul att kolla på hojarna när dom kommer i gatan, men dessa här är rent utsagt livsfarliga.
Inte för att jag alltid kör så himmla lagligt i trafiken när man är ute, men jag gör i alla fall inte några dumdristiga saker som äventyrar andras säkerhet.
Tror inte heller att dom lär bli så värst långvariga på denna jord, fortsätter dom så här så typ 3-4 år till eller nått.
[- sNaIjK -] skrev:2206625Jag och Motorrad "träffade" på en av killarna igår vid olympia. Givetvis skulle han längst fram i kön & direkt vid grönt ljus gasa upp på bakhjulet och sen köra som en fullständig idiot. Iklädd mjukisbrallor och tröja.
Klotar killen är det ingen förlust.... bara ingen annan blir skadad så.
Kungen skrev:2206862är det såhär vi vill ha det?
Skita i våra medmänniskor
låta de dö utan vi har gjort det vi kan göra ?
Snaijk jag vill inte med detta göra påhopp på dig utan vi har alla ett ansvar för dessa killarna.
det är kväll efter kväll som de kör som idioter på landskronavägen. och jag kommer åka ut till de så fort jag jag har på mina kåpor (läs jag har krachkåpor på nu och slicks.). sedan blir det jakt tills de stannar

|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |