Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tjänar rätt bra men med familj så ska ju pengarna gå till annat också.
ethno skrev:Var det skryt? eller vad ville du komma till. Tråden var väll till att visa vad man äger utan lån.
Själv ägde jag bara bilen utan lån, har visat bild.
Absolut inte, det var som svar på ett annat inlägg om att när man har en normal inkomst och familj så kan det vara nästan omöjligt att spara ihop till en hoj inom rimlig tid.ethno skrev:Var det skryt? eller vad ville du komma till. Tråden var väll till att visa vad man äger utan lån.
De ökades till 919 cc 1996 men kallades fortfarande 900. 2000 blev det 929 och 2002 954.Firefly skrev:CBR 919RR??? Vad är det för nån? Jag har sett 900 och 929, men inte 919. Hemmabygge eller? Visa bild.
ethno skrev:Var det skryt? eller vad ville du komma till. Tråden var väll till att visa vad man äger utan lån.
Själv ägde jag bara bilen utan lån, har visat bild.
Chronic skrev:Hela tråden är ju en patetisk skryttråd där sanningen fått stryka på foten till förmån för att skryta om sin påstådda vagnpark inför kompletta främlingar på ett internetforum. Jag får mina kickar elsewhere iaf..
Chronic skrev:Hela tråden är ju en patetisk skryttråd där sanningen fått stryka på foten till förmån för att skryta om sin påstådda vagnpark inför kompletta främlingar på ett internetforum. Jag får mina kickar elsewhere iaf..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |