Vilka Feta Bakhjul Jag KÖrde!!!

• Thread starter Thread starter granted79
  • Start date Start date
GiXxaH skrev:
Hehe skön känsla det där med slangandet i 150-170 km/h men vänta bara du kör 235km/h got damn vilken känsla med 5:ans växel :yoparty :banana

jag vet fan inte om jag vågar sätta i några mer växlar tycker det duger bra i 150-170 där någonstans!! :tummenupp
Men tar du upp den på 2:ans vxl o växlar upp till 5 sen då eller har hört att det inte e nyttigt att vxla när man kör slangen :confused:

granted79 skrev:
jag vet fan inte om jag vågar sätta i några mer växlar tycker det duger bra i 150-170 där någonstans!! :tummenupp
Men tar du upp den på 2:ans vxl o växlar upp till 5 sen då eller har hört att det inte e nyttigt att vxla när man kör slangen :confused:

Växla ordentligt med kopplingen så sliter det precis lika mycket som i vanliga fall

granted79 skrev:

varför skulle det slita av å växla på slangen?? Det som sliter isåfall är ju när du kopplar upp den..

Rigge skrev:
Växla ordentligt med kopplingen så sliter det precis lika mycket som i vanliga fall

ok får väl ta o testa det framöver :tummenupp
Vill inte bli övermodig bara så man klotar lr nåt! :näsblod

RRickard skrev:
varför skulle det slita av å växla på slangen?? Det som sliter isåfall är ju när du kopplar upp den..

Ja det gör det säkert det var bara vad jag har hört typ att det slits jag vet inte faktiskt!! :confused:
Men i vilket fall så e det värt dom delarna som slits för att få slanga lite :) :yoparty

Rigge skrev:
Nä det ska du ge fan i, man vill ju inte bli som sege.

ha ha ha ha näää det e jävligt sant att man inte vill bli som han :lol :lol
Men som sagt för två veckor sedan kunde jag inte men nu går det bra i vilket fall :tummenupp
Tycker bara att det e så kul när man märker att man utvecklas mer o mer o lär känna hojen m.m! :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8