Vilka Feta Bakhjul Jag KÖrde!!!

• Thread starter Thread starter granted79
  • Start date Start date

granted79

Guest
ÄRLIGT MÅSTE BARA FÅ SKRYTA LITE IGEN :tungan
idag så körde jag riktigt långt på slangen alltså...!
typ på 2 i 90km/h o upp med den så låg man där typ nån kilometer lr nåt..... SÅN JÄVLA KÄNSLA DET ÄR!!! :yoparty
kan ju poängtera att jag lärde mig slangen för typ två veckor sedan!!! :tungan

Skriv det på moppenet så får du oändligt med uppmärksamhet :D
Nädå, nu ska vi inte va sånna...

Grattis! Önskar att jag kunde med, hojen är inte den lättaste heller... Måste vara helt underbar känsla att kunna köra så långt man vill på bakhjulet... :)

just såååå

faaaan ja vill oxå kunna sååå .. är antagligen fortf lite för feg för att gå upp så långt:( men men me tiden så.. har ju fan inte råd att klota.hehe! jaja en bira till mig :fyllisar

NSR_Martin skrev:
Skriv det på moppenet så får du oändligt med uppmärksamhet :D
Nädå, nu ska vi inte va sånna...

Grattis! Önskar att jag kunde med, hojen är inte den lättaste heller... Måste vara helt underbar känsla att kunna köra så långt man vill på bakhjulet... :)

ja det e riktigt kul alltså..... det finns inget bättre tror jag.... inte ens o gänga tror jag!!!! :hihi

G.S.G.G. skrev:
faaaan ja vill oxå kunna sååå .. är antagligen fortf lite för feg för att gå upp så långt:( men men me tiden så.. har ju fan inte råd att klota.hehe! jaja en bira till mig :fyllisar

men det e bara testa sig fram... jag började på etten o känns var den kommer så gick det o nu kopplkar jag upp den på 2 växel för det e mkt skönare sen ligger man där i typ 150-170 o glider bara.... grymt!! :tummenupp

Kimze skrev:
Ta det lungt med bakslangs körandet bara

ja det e klart jag gör..... testar inte över min förmåga om du förstår vad jag menar.... utmanar inte *ödet* så att säga!!! :tummenupp

G.S.G.G. skrev:

men jag har inte råd o klota heller.... kör bara halvförsäkrat!!! :tummenupp

Hur gör ni med kopplingen när ni koppar upp den. Följer ni med eller släpper ni bara kopplingen

Clifton skrev:
Hur gör ni med kopplingen när ni koppar upp den. Följer ni med eller släpper ni bara kopplingen

men ligg på tvån i typ 90-100 någontting o så slirar du bara till samtidigt som du varvar till fort så kommer den mjukt o fint upp .... använd bara två fingrar på kopplingen så du har ett bra grepp med båda händerna... bara o känns sig fram!!! :tummenupp

Gött o slanga lite... börjar få upp min gamle blade lite på slangen med nu, på ettans växel har det gått fint att att gasa upp den innan men har gett mig på att stå upp o gasa lite på tvåan, är lite svajigt men de tar sig...

om nån antecknar

Nu ska jag forstsätta att :fyllisar

granted79 skrev:
ÄRLIGT MÅSTE BARA FÅ SKRYTA LITE IGEN :tungan
idag så körde jag riktigt långt på slangen alltså...!
typ på 2 i 90km/h o upp med den så låg man där typ nån kilometer lr nåt..... SÅN JÄVLA KÄNSLA DET ÄR!!! :yoparty
kan ju poängtera att jag lärde mig slangen för typ två veckor sedan!!! :tungan
gött gubben, ta det lugnt bara o tänk på vart du gör det så du slipper onödiga surprises.....:)

Ravetrancer skrev:
gött gubben, ta det lugnt bara o tänk på vart du gör det så du slipper onödiga surprises.....:)

ja det känns riktigt kul nu när man börjar lära sig..... ronny blev lite sur när han såg det.... :hihi
ut o åka nån dag eller om du känner för det??
o det e klart jag tar det lugnt... tar inga onödiga risker!!! :tummenupp

Last edited:
Nejvbie skrev:
varför koppla när man kan gasa? ^^

Börjar lågt o växlar sig upp så att säga...

har hört att inte det e bra o växla samtidigt som man kör på slangen!!! hört att det sliter mkt mer då!

granted79 skrev:
har hört att inte det e bra o växla samtidigt som man kör på slangen!!! hört att det sliter mkt mer då!

är det inte svårt å hålla balansen om man inte växlar?? ja har problemet att ja inte vågar gå upp te balans punkten, och att hojen inte orkar mer än på ettan i typ 15km/h.. behöver nog en större masin... :( men men, upp kommer den iaf...

Fluxir skrev:
är det inte svårt å hålla balansen om man inte växlar?? ja har problemet att ja inte vågar gå upp te balans punkten, och att hojen inte orkar mer än på ettan i typ 15km/h.. behöver nog en större masin... :( men men, upp kommer den iaf...

nej det e inga problem o hålla balansen det går såpass fort typ 150-170 någonting... ja du får nog skaffa dig en större hoj... 15km/h e ju inte så lätt o köra bakhjul i!!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8