Vilka företag graverar namnskyltar till postlådor?

andreas1

Fucking good karma
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
CBR900RR Fireblade
Tjing.
Föräldrarna har skaffat sig en veckobrevlåda och jag tänkte försöka hitta nått företag som kan gravera en namnskylt i mässing eller rostfritt.
Med i brevlådan fick man en folder på ett företag som heter GardenShop. Dom graverade skyltar med två rader i storleken 120x50 mm och max 20 tecken per rad.
Problemet är att jag behöver ha 21 tecken (förnamn efternamn&förnamn efternamn) eftersom dom inte delar efternamn samt 7 tecken på andra raden.
När jag ringde till graveringsfirman fick jag prata med ett riktigt charmtroll som säkert inte fått något sen Palme gick vidare utan jag fick höra både det ena och de andra om hur dom inte kunde göra mer än 20 tecken.

Så frågan blir följande: Vilket företag ska man vända sig till för att hitta en snygg skylt mellan 120-140x50-60mm som inte kostar skjortan och dessutom graverar 21 tecken utan att ge mig en utskällning?

På samma tema, vart får man tag på en klar och tydlig "Ingen Reklam" skylt.

Typ en sån där graverad sak av plast, jag har haft olika dekaler och papperslappar, men dom är inte väderbeständiga nog.

De flesta affärer som säljer smycken graverar också dessa smycken samt, åtminstone här ute på landet, även skyltar.
Hittar du en affärer som säljer pokaler o dylikt kan dom garanterat gravera en skylt med en massa bokstäver på.

googla på skyltgravering o välj ort

Last edited:
Typ varenda turk i varenda köpcenter som har en klackbar/låsfirma

Typ en sån där graverad sak av plast, jag har haft olika dekaler och papperslappar, men dom är inte väderbeständiga nog.

"Ingen reklam" = ge mig reklam!

Skriv: OM du lägger reklam i MIN brevlåda, kommer JAG att uppsöka DIN brevlåda, och lägga all reklam där!

Last edited:
Hur svårt kan det vara!?

Sök på "gravör" på hitta och du får 164 träffar. Söker du på "gravyr" får du 181 träffar.

Du har ju uppenbarligen internet eftersom du surfar på sporthoj........:D

Gör en sån här isf:

00469.jpg

Budskapet går garanterat fram.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden