Vilka fälgar passar en gixxer 1000 -03?

Chrille har du sett att Freppa låtsas ignorera oss? :D
VI HAR LYCKATS!!!! :tummenupp :banana
 
Onödigt med extrahjul. det är ju bara att kränga om däcken när det vankas banåkning. Tar en timme om man seeegar.
 
Mattias skrev:
Onödigt med extrahjul. det är ju bara att kränga om däcken när det vankas banåkning. Tar en timme om man seeegar.

Rädd om lacken så klart. Och det är INTE dumt. För eller senare klantar man sig med däcksjärnen så det man kan vänta med dom tills man kasat ner för en hög trottoarkant och fixat det på det viset..... eller nåt.


Sweedo, är det den nya, seriösa Straight-Freppa som tittar fram?
 
Listen! If you wanted to join the PFJ, you'd have to have really hate the Romans.
I do!
Oh, yeah, how much?

49.jpg
 
MUHAHAHAHAHAHAHAAAA!!! Måste nästan se den när jag kommer hem.

Åter till ämnet: Någon som vill sälja fäljar?
 
Hoppas inte för mycket på en så ny modell som dessutom är så poppis inom RR. 10tusen för ett set är billigt i sammanhanget.

Jorpes är en slipad rackare som vet var man ska leta i Tyskland och om jag har förstått det hela rätt så sprechen Sie Deutch!? Där kan du fynda. PM'a jorpes!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top