Vilka ERF team finns det representanter ifrån här på SH?

Nr:18 skrev:
Var det inte du som tog upp ämnet :va
Trodde du läste i tråden? Nope. Gör om, gör rätt.
GSXR1100R skrev:
Corben i mitt team är lika sannolikt som att du skulle få vara vår mekaniker.

Medans vi ändå är igång så vann du Wall Off Shame 2005 då du va först ut i bollhavet på Knudan med SSEMSE, det va iof i Långsam, Grön gatgrupp men det gick säkert i 100 blås på rakan innan du panikbromsade och vinglade av i slutet på rakan.

/Den Onde:hihi

Strider skrev:
Funderade du någonsin på att svänga in i kurvan? :)
Jepp. Funderade men hann inte. :hihi
Maverick_ou812 skrev:
Jag gjorde ett misstag. Jag provade hur fort jag kunde köra och hur sent jag kunde bromsa, insåg att min bedömning var felaktig och att jag aldrig skulle hinna bromsa ner mig tillräckligt för att kunna ta kurvan

Till sist:
Kan fortfarande inte fatta varför detta tilldrar sig sånt intresse? :va
Ingen annan som kört av banan?

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Till sist:
Hur kändes det när du körde av banan??
Har du fått några men pga avåkningen??
Hade du rätt däcktryck??
Smort gasvajern??
Stängt av kaffekokaren??

:fyllisar

Maverick_ou812 skrev:
Detta är ju solklart.. Klara besked från herr Salö :D

Vi kommer att ses på banorna, dock endast i depån, ska ägna 2005 till att lära mig se skillnaden på fram och bak på en hoj, lära mig hantera den, träna, leta efter andra knäppskallar som kan tänka sig hoppa på detta och spionera på er ringrävar. Men 2006 däremot...
Vad händer nudå det är juh 2006 nu, ska du ta RR licens eller kommer du att bre mackor åt dom andra i #40.

Strider skrev:
Nah, han kommer att djupanalysera den stora avåkningen och det kan bli en lång process. :rolleyes:

Förresten vid vilken tid på dagen skedde denna tur ut i grusfållan?

Tror det var vid ungefär samma tid på dagen som du halvskrotade på Anderstorp i ungefär .... :D
Sluta nu kasta skit i den här tråden och öppna en ny skitkastar tråd så vi kan få ha denna till vad den ursprungligen var tänkt till... :D

Okej, nu räcker det! Nu åker handskarna, jag ska fan inte sitta här o vara seriös längre! :fatta!
Zmurfen skrev:
Hur kändes det när du körde av banan??
Har du fått några men pga avåkningen??
Hade du rätt däcktryck??
Smort gasvajern??
Stängt av kaffekokaren??
1. Det kändes rätt knäppt, insåg ju direkt att jag skulle få höra det i en evighet. :huvet
2. Men pga avåkningen, troligen inga, men av att se dig onykter på kräftskivan! :hihi
3. Däcktryck? Hur fan ska jag veta det? 2,5 kg ska det vara i Viffern, det var det nog? :confused:
4. Smort den...? Hur gör man det? Tror du den hängde sig? :näsblod
5. Kaffekokaren stängd -Jepp! :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Vad händer nudå det är juh 2006 nu, ska du ta RR licens eller kommer du att bre mackor åt dom andra i #40.
Utnämd till broccolikock men bre mackor o tanka är nog rätt beskrivning av arbetssysslorna. Får lära mig hur det går till i år istället, det sket sig ju lite 2005. Licens detta året... inte omöjligt men man ska ju kunna köra också. SRW o Knudan får bli min lekplats i år. Learning by doing eller snarare trying. Ska stå vid bankanten på ERF o vara dryg som vissa andra och låtsas att jag kan. Då låter det iallafall bra. :rolleyes:

Strider skrev:
Nah, han kommer att djupanalysera den stora avåkningen och det kan bli en lång process. :rolleyes:

Förresten vid vilken tid på dagen skedde denna tur ut i grusfållan?
Analysen är klar för längesedan så ligg inte sömnlös för det.
Turen till fållan skedde tiiiidigt på morgonen, skulle kunna skylla den på kalla däck eller nåt men tror jag håller mig till min tidigare story o säger att det var ett förarmisstag. Kan vi lägga ner diskussionen nu? :hihi

Last edited:
Strider skrev:
Jag har iaf inga bortförklaringar. :)

Ingen har väl kastat skit i den tråden... :)

Och du, den här tråden är definitivt för gammal för att vara seriös.

Starta i stället:
" Vem kör i från vem i ERF 2006, en såpa i sex delar runtomkring Sveriges RR-banor"
Öhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... vem har bortförklarat något??? :confused:
Håller med dig, tråden är för gammal och oseriös, lika bra att fortsätta på den inslagna linjen kanske?
Har nog missat vilket ERF team du kör i?

Strider skrev:
Ja, inte mig emot. :hihi
:4skrika Den får du 2 minuter på bänken för - "Osportsligt utseende"

Maverick_ou812 skrev:
Till sist:

Det är priset du betalar för din höga profil och jetset-liv! ;)

Jag lyckades ju själv med samma bedrift som dig på knutstorp någon månad senare och fick dessutom åka plingplongbilen därifrån.
Men se där, inte ett ont ord om detta!

Sen retar du ju gallfeber på De Som Vet med att köpa en Superlight istället för en japanesisk r4 så som kan skall!

Kort och gott: VET HUT!

Strider skrev:
Jag har iaf många bortförklaringar.

Alla har väl kastat skit i den tråden... :)

Och du, jag är definitivt för gammal för att vara seriös.

Starta i stället:
" Vem kör i från mig i ERF 2006, en såpa i sex delar runtomkring Sveriges RR-banor"
Ibland undrar jag vad du menar :va

xyx skrev:
Det är priset du betalar för din höga profil och jetset-liv! ;)

Jag lyckades ju själv med samma bedrift som dig på knutstorp någon månad senare och fick dessutom åka plingplongbilen därifrån.
Men se där, inte ett ont ord om detta!

Sen retar du ju gallfeber på De Som Vet med att köpa en Superlight istället för en japanesisk r4 så som kan skall!

Kort och gott: VET HUT!
Ska ske! :Bugar
DSV ska man passa sig för, tänk om man hamnar i onåd? :hihi

xyx skrev:
Fast det är ingen dum ide att köpa en gammal 80 hästars spagettimoppe och ha på banan, man kan skylla på rätt så många saker när man blir varvad, blir faktiskt sugen på att skaffa en jag oxo.

:D :D :D

GSXR1100R skrev:
Fast det är ingen dum ide att köpa en gammal 80 hästars spagettimoppe och ha på banan, man kan skylla på rätt så många saker när man blir varvad, blir faktiskt sugen på att skaffa en jag oxo.

Precis!

Strategi är A och O. :D

Strider skrev:
Hahaha, Du är för rolig Micke...

Jag menar alltid vad jag skriver och inte vad du mumlar. :)
Nåja nu ligger iaf #63 bokat på ERF sidan, ska bli roligt att träffa alla glada igen nu till våren, fan va kul vi ska ha.

:banana

GSXR1100R skrev:

Behöver du väl inte?
Du lär ju vara författare av boken "Dåliga ursäkter, en livsuppgift" :confused:
Verkar alltid vara fel på hojen eller väglaget.
"Sursukkan varvar inte mer än 9000 rpm." och "Absol på banan" är bara två av dom jag kommer på. Jo... förresten, soppatorsk minns jag också, visserligen bara SRW men ändå.... :tungan

Har aldrig hört något som:
- Hojen är en ratbike som borde pensioneras.
- Jag klarar inte av att köra i blött väglag.
- Jag är klantig som inte kollade soppan.

:hihi :hihi :hihi

Strider skrev:
Min avatar kanske ger lite ledning.

Team #62 Knights Racing Team.
Är det där verkligen du? Ser ju riktigt bra ut!
Photoshop.....? :D

Oki, får hålla utkik i depån då.

Maverick_ou812 skrev:
Behöver du väl inte?
Du lär ju vara författare av boken "Dåliga ursäkter, en livsuppgift" :confused:
Verkar alltid vara fel på hojen eller väglaget.
"Sursukkan varvar inte mer än 9000 rpm." och "Absol på banan" är bara två av dom jag kommer på. Jo... förresten, soppatorsk minns jag också, visserligen bara SRW men ändå.... :tungan

Har aldrig hört något som:
- Hojen är en ratbike som borde pensioneras.
- Jag klarar inte av att köra i blött väglag.
- Jag är klantig som inte kollade soppan.

:hihi :hihi :hihi
Det där är ju sanna ursäkter, då skulle du veta alla min fejkade ursäkter, dock har jag haft Mumlan som läromästare och har noga studerat hans bok "99 bra ursäkter för medikokra RR förare"

Vem kommer inte ihåg klassiker som felvänd termostat :)

Köp boken av Mumlan och memorera alla 99 ursäkter, dom kommer att behövas om du någon gång ger dig ut pau rick tigt i RR gruppen, RR handlar mycket om att bortförklara sina egna misstag samt ha en attityd liknande "Skägget"

Ajj drajv wery fast batt maj team HRC make the sabotage on bajk, if ajj ånly had a real bajk i win always lajk Råssi, batt Yamaha is also not good lajk Suzuki, ajj want a really good bajk to win, if aj getta two stroke bajk i always win, tank jo.

M.Ax

GSXR1100R skrev:
Det där är ju sanna ursäkter, då skulle du veta alla min fejkade ursäkter, dock har jag haft Mumlan som läromästare och har noga studerat hans bok "99 bra ursäkter för medikokra RR förare"

Vem kommer inte ihåg klassiker som felvänd termostat :)

Köp boken av Mumlan och memorera alla 99 ursäkter, dom kommer att behövas om du någon gång ger dig ut pau rick tigt i RR gruppen, RR handlar mycket om att bortförklara sina egna misstag samt ha en attityd liknande "Skägget"

Ajj drajv wery fast batt maj team HRC make the sabotage on bajk, if ajj ånly had a real bajk i win always lajk Råssi, batt Yamaha is also not good lajk Suzuki, ajj want a really good bajk to win, if aj getta two stroke bajk i always win, tank jo.

M.Ax

He he he.... Jasså är det SÅ man gör, man ska inte bara lära sig köra man ska vara en lögnare också?

Nja... tror nog jag håller mig till sanningen istället, känns som om man vinner på det i längden. Dessutom känns livet lättare att leva utan en massa lögner o halvsanningar. Man kan dessutom sova gott om natten. Eller vad tror du om det....?

Maverick_ou812 skrev:
He he he.... Jasså är det SÅ man gör, man ska inte bara lära sig köra man ska vara en lögnare också?

Nja... tror nog jag håller mig till sanningen istället, känns som om man vinner på det i längden. Dessutom känns livet lättare att leva utan en massa lögner o halvsanningar. Man kan dessutom sova gott om natten. Eller vad tror du om det....?
Nu blev det seriöst och tråkigt, men fejkade ursäkter är inte det samma som lögn, det är bara ett sätt att maskera hur långsam man är på banan, är man snabb som en raket så behövs inga ursäkter.

Men det kan man iof inte lita på för jag kanske ljuger :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...