Vilka dårar. Dan the man får passa sig!

Fyfan vilka killar! dom kunde köra hoj! Riktigt underhållande, tänk om man kunde åka sådär :D

Tur att inga håller på sådär på sveriges vägar, lite onödigt att vara på vägar när det finns banor....Men det var iaf jäkligt häftigt! duktiga förare! Jag vill också kunna sladda sådär :4skrika

Last edited:
Nova skrev:
2320002 Förstår syftet men det var lite osmakligt eftersom det finns många rip-trådar härinne.
Är det inte minst lika osmakligt att hylla filmen eftersom det är den typen av körning som medför rip-trådarna?

HanneZ skrev:
2320206 Är det inte minst lika osmakligt att hylla filmen eftersom det är den typen av körning som medför rip-trådarna?

Nej det tycker jag inte för då hade jag nog skrivit det eller vad tror du? :rolleyes:

Sydney skrev:
2315587 En positiv sak med filmen är att man ser vad en hoj klarar om föraren är skicklig och i alla lägen kan hålla huvudet kallt och inte börja krampa bakom styret eller sprattla med benen. Ser för övrigt ut att vara rutinerade tävlingsförare som går på droger...

Bästa inlägget i denna tråd! :tummenupp

till er andra som ger dem 1 eller 2 veckor till, klart dem tar stora risker osv, o jag försvarar inte dem, men dem har ändå kommit så pass långt = rutin (?) hade denna film visats för 2 veckor sen så tror jag nog att dem vid detta laget fortfarande är vid liv..

Idioter.. Men det hårdaste jag sett på länge! :banana

Och för övrigt, hade det varit svenska biltrafikanter på vägen hade de definitivt varit döda flera gånger om. (Då man i Grekland/Italien/liknande kanske fokuserar lite mer på körningen när man väl kör, snarare än pratar i mobil, äter mat, läser tidning eller blir avsugen. Det andra kan man ta sen.)
Och med det säger jag inte att det är bilisternas skyldighet att väja för idioter, men det är sant iaf.

[QUOTE (Då man i Grekland/Italien/liknande kanske fokuserar lite mer på körningen när man väl kör, snarare än pratar i mobil, äter mat, läser tidning eller blir avsugen.QUOTE]

Vad fan är det för fel på att få en avsugning i bilen nu då :banana :rofl

Jaaa vad ska man säga....

Duktiga va dom ,, men att dom vågar lägga ner så, bra däck..hmm visst ,, men att va säker på att det inte ligger nån sten eller lite grus/sand i en skarp kurva och massa trä/räcke i kurvan......hmmm lite äckligt !!

Sjukaste jag sett. Eloge till killarna som vågar. GR hamnar lite bakamför ljuset nu ;)

hehe vilka dårar!! men dom kunde sin sak ganska ordentligt =)

Gött att det finns fartdårar på film, så man slipper köra själv :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...