IronMike
Guest
Haha där säger du emot dig själv liteDavid Lundin skrev:Inte det?
Gör som jag: Förneka allt!!
Men jag hänger faktiskt bara på SH. Aldrig varit så mkt för att hänga på internetsidor, men när det handlar om hoj blir det en annan deal

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha där säger du emot dig själv liteDavid Lundin skrev:Inte det?
Gör som jag: Förneka allt!!
Men jag hänger faktiskt bara på SH. Aldrig varit så mkt för att hänga på internetsidor, men när det handlar om hoj blir det en annan deal

ständigt denna Fråjd (hur han nu stavar det). hur var det med felsägningar? Hur skulle han ha utryckt det?IronMike skrev:Haha där säger du emot dig själv lite![]()

HahahaDavid Lundin skrev:ständigt denna Fråjd (hur han nu stavar det). hur var det med felsägningar? Hur skulle han ha utryckt det?![]()
![]()

Får du verkligen napp på SH??ozto skrev:2040303jag kan inte förstå hur man som singelkille inte kan hänga på ett gäng communitys, sällan har mänskligheten skådat en bättre jaktmark för singlar!
Korgen och andra raggställen är ju ingenting jämfört med utdelningen som en timme om dagen på internet ger.
David Lundin skrev:2041136Får du verkligen napp på SH??
Har mitt på det torra så jag gick med för att snacka med andra hojinresserade och få bra/galna tips.
Nordicaudi.com och Autopower.se samt shl.com (det är en MC sajt)N.Blomqvist skrev:2041278Här på Sporthoj och på www.nordicaudi.com , ibland på Bike också.

LayDeeOmega skrev:2041112
Så nu förtiden hänger jag här och ibland på whoa.nu som är inriktad på
hiphop/reggae.
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |