Rocky
Kenta Kofot
Jonathan skrev:Nej men vi kom ju överens om att jag bara skulle hålla mig till dig älskling.
Du vet ju själv hur besvärligt det var för mig att bli av med svedan i stjärten efter att jag varit med andra.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jonathan skrev:Nej men vi kom ju överens om att jag bara skulle hålla mig till dig älskling.
Du vet ju själv hur besvärligt det var för mig att bli av med svedan i stjärten efter att jag varit med andra.

Fast sen så beror det ju på hur gammal man själv är, men man kan säga att allt under 16 år är lammkött om man är upp till 25 år.KalleNorton skrev:
Inte riktigt, om 5-årsregeln gäller blir det faktiskt 13-åringar.lite för ungt dock...
Bad om att "få det" eller?Jonathan skrev:Du bad om det![]()

Solid snake skrev:Bad om att "få det" eller?![]()

)Mja vad jag kan se så verkar det vara du som var sugen, hähä...snabbåka skrev:TRUTEN!!! vart du sugen på att få ta emot eller ?

Solid snake skrev:Bad om att "få det" eller?![]()

snabbåka skrev:TRUTEN!!! vart du sugen på att få ta emot eller ?
Jonathan skrev:Jepp.
Vill du vara med ?
Nu tror jag snabbåka börjar bli homofobisk. Såja gubben![]()
Förresten, vet ni varför hans nick är "snabbåka" här på SH ?

Kapten Blåskägg skrev:JA, han lider av förtidig utlösning....eller![]()
Jonathan skrev:Japp.
Har jag hört.
hehe.Kapten Blåskägg skrev:Go kille, men han har inte träffat sambohehe.

Lägg ner dubbelmoralenDavid Lundin skrev:enbart SH fanns inte ens som allternativ![]()
Nej! Jag hänger BARA på SH!! Så det så!!IronMike skrev:Lägg ner dubbelmoralen..alla hänger på andra ställen, med snuskiga förhoppningar
![]()

Jag mena inte att jag hängde på den där gaylord sidan qx...David Lundin skrev:Nej! Jag hänger BARA på SH!! Så det så!!
fjortisstorm.com svartrockarhimmelen.nu och jagärhomomenmenharintekommitutän.se lämnar jag med varm hand till andra![]()

Inte det?IronMike skrev:Jag mena inte att jag hängde på den där gaylord sidan qx...
![]()

David Lundin skrev:jagärhomomenmenharintekommitutän.se lämnar jag med varm hand till andra![]()
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |