vilka blir debutanter i rookie 1000/600 nästa år?

Du är ju kanditat på rookie toppen....Bara inte MP-Racing får tag i motorn....:yoparty
Du är snabb snygg å du e Cooool

Man e inte så jävla snygg och cool när man blir varvad:gnissla Du däremot som har TKR racing som stöd borde va toppkandidat till serieseger:krama

Man e inte så jävla snygg och cool när man blir varvad:gnissla Du däremot som har TKR racing som stöd borde va toppkandidat till serieseger:krama

Jansson du behöver bara vara den du är..
Du kan få lite smyg stöd i från TKR..
På måndag ska jag till STLM å träffa en fetting sponsor till TKR.
kanske kanske hoppas gör jag.
Då blir det en NY hoj i garaget 09..haha

Jansson du behöver bara vara den du är..
Du kan få lite smyg stöd i från TKR..
På måndag ska jag till STLM å träffa en fetting sponsor till TKR.
kanske kanske hoppas gör jag.
Då blir det en NY hoj i garaget 09..haha

Kommer sno dina bromsskivor!! Behöver ett par raka sådana!!!:D:D
Även bromsbeläggen!!!

Hallåååå...! R600 åkare, var är ni!? :Bugar Kul som fääään ska det bli o börja tävla 2010 :banana

Har fortfarande inte fått kläm på när R600 körs!? Är det i samband med BÅDE SM och SO... Vilka rookierejs blir viktigast? :confused:

Hallåååå...! R600 åkare, var är ni!? :Bugar Kul som fääään ska det bli o börja tävla 2010 :banana

Har fortfarande inte fått kläm på när R600 körs!? Är det i samband med BÅDE SM och SO... Vilka rookierejs blir viktigast? :confused:

Ja, på både SM å SO. SO e ju en serie så den kan ju vara kul å köra.

Ja, på både SM å SO. SO e ju en serie så den kan ju vara kul å köra.

Hm... Men har R600 någon egentlig seriestatus, som helhet menar jag!? Såg att ett race går i Finland och det känns långt o åka dit. Käkar dom inte taggtråd där o uppfostrar Kallio-typer!

Rookie600/1000 kör som supportklass vid alla tävlingar, undantaget SM Linköping som inte har plats för rookie-eliten samtidigt som SM klasserna kör. Linköping arrangerar en egen särskild rookie helg i Augusti (b-rejs).

Men vid SM Anderstorp, Knutstorp och Mantorp är Rookie supportklass och poängen man kan tjäna in är enbart för uppklassning.
Serieanmäler du dig till Scandinavian Open ( SO ) som är Falkenberg, Karlskoga, Alastaro Finland och Våler så tävlar du även i en serie som korar serievinnare. Det är även prispengar för placering 1-8 och som slutsegrare i serien,även resebidrag utgår till finland och norge i år.

Finland är en kul tävling. Tuff bana och tuff konkurrens, men ett jävligt motorvänligt land. Fullsatta läktare ända till dagen är slut.

Tuffa killar som Kallio? Det var kul i somras att se "The Kallio Show" :-) , Vesa Kallio i superbike var 2 sek snabbare per varv än 2an, utklassning. Eller som speakern sa - Vesa Kallio är fruktansväärrrrt snaaab på sin KÅ TE ÄM:tummenupp

Satsa hellre på Finland än Norge. Våler är tråkigt och bara dyrt. Passa på att handla lite taxfree på Finlandsresan.

/Nitrous

Rookie600/1000 kör som supportklass vid alla tävlingar, undantaget SM Linköping som inte har plats för rookie-eliten samtidigt som SM klasserna kör. Linköping arrangerar en egen särskild rookie helg i Augusti (b-rejs).

Men vid SM Anderstorp, Knutstorp och Mantorp är Rookie supportklass och poängen man kan tjäna in är enbart för uppklassning.
Serieanmäler du dig till Scandinavian Open ( SO ) som är Falkenberg, Karlskoga, Alastaro Finland och Våler så tävlar du även i en serie som korar serievinnare. Det är även prispengar för placering 1-8 och som slutsegrare i serien,även resebidrag utgår till finland och norge i år.

Finland är en kul tävling. Tuff bana och tuff konkurrens, men ett jävligt motorvänligt land. Fullsatta läktare ända till dagen är slut.

Tuffa killar som Kallio? Det var kul i somras att se "The Kallio Show" :-) , Vesa Kallio i superbike var 2 sek snabbare per varv än 2an, utklassning. Eller som speakern sa - Vesa Kallio är fruktansväärrrrt snaaab på sin KÅ TE ÄM:tummenupp

Satsa hellre på Finland än Norge. Våler är tråkigt och bara dyrt. Passa på att handla lite taxfree på Finlandsresan.

/Nitrous

Hm... ok. Får lura på Alastaro verkar det som...

Då kan man stryka SM helgen i Linköping 29-30/5 me andra ord - bra o veta! :tummenupp

Ja, i mitt huvud finns det inget annat scenario än att jag kommer totaldominera. Den där 1:07:9 tiden som Xyron stänkte in i finalen är väl ett litet orosmoln. Men jag tror han kraschar bort sig. :tungan

Ja med rätt injusterad snurra så kommer det ju gå fortfort.

Meeen jag ska trimma hårdare, lätta hojen ännu mera och goffa choklad för att komma i form.

Håll undan :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...