Vilka av er träffade jag i sjukstugan 1/8??

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Hej på er, och hoppas alla mår så bra som möjligt dagen efter sista dagen på SO/Bike Week. Eftersom jag var tävlingsläkare under gårdagens tävlingar så träffade jag säkert flera av er i Gelleråsens sjukstuga, särskilt med tanke på kraschkavalkaden i Rookie 1000....

Jag känner ju er "proffsförare" enbart under era nick här på SH, och dessutom fick vi stundtals in många kunder samtidigt igår, men jag funderar lite på vilka av er som jag träffade på under gårdagen. Vore kul om ni vill svara antingen här eller via PM.

I övrigt var det en jättekul dag, med kanonväder och massvis av rolig åkning.

Jag var iofs bara inne en kort stund i fredags, med en rejält stukad fot..

Kjelle skrev:
Hej på er, och hoppas alla mår så bra som möjligt dagen efter sista dagen på SO/Bike Week. Eftersom jag var tävlingsläkare under gårdagens tävlingar så träffade jag säkert flera av er i Gelleråsens sjukstuga, särskilt med tanke på kraschkavalkaden i Rookie 1000....

Jag känner ju er "proffsförare" enbart under era nick här på SH, och dessutom fick vi stundtals in många kunder samtidigt igår, men jag funderar lite på vilka av er som jag träffade på under gårdagen. Vore kul om ni vill svara antingen här eller via PM.

I övrigt var det en jättekul dag, med kanonväder och massvis av rolig åkning.

Jag var inne hos er en gång i Fredags och en gång i Söndags.... :hej

Miss BrInK skrev:
Jag var inne hos er en gång i Fredags och en gång i Söndags.... :hej

Jodå, dig minns jag. Var inte så många tjejer inne hos oss i övrigt. Hoppas allt går bra för dig på tisdag. :tummenupp

*/ ?>
Back