Vilka åker till Öland över midsommar???

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Är det några fler som ska åka till öland över midsommar??
vi är ett gäng på 16pers som ska till Böda strand :tummenupp
kom igen nu för faaaan! :D :yoparty :D :arsele

Böda strand? Har du blivit tokig!? 3 dagars dräggfylla i Köpingsvik är melodin!

polaren har bokat 2 stora stugor, mer vet jag inte :D

Ja de är mkt möjligt att de blir så... ska du hoja ner eller?

näe, det blir å åka ner i polarens bil, har en känsla av att jag kommer vara rätt risig på söndagen när vi ska hem :näsblod

Jag ska dit, med mellan 4-16 kompisar:D

BOIIJA! det är rätt :tungan

Last edited:
Tuta när ni kör förbi mig då :D

Inte böda på midsommar , förra året så gick ju vakterna runt där vid kl 22:00 och sat till oss att vi skulle stänga av musiken . Och då spelade vi lite musik i en ipod . Sen kom dom vid klockan 24:00 och tyckte att vi skulle gå in o sätta oss o prata i stugorna istället för att sitta ute o snacka , Vi störde ju faktiskt alla andra runt om på familjecampingen och då hade vi en stuga jävligt långt bort från dom , Och vi var verkligen välldigt lugna.

Ska man till Öland en midsommar så ska man till Borgholm , Köpingsvik där omkring . Där jäkla är det drag.

Inte böda på midsommar , förra året så gick ju vakterna runt där vid kl 22:00 och sat till oss att vi skulle stänga av musiken . Och då spelade vi lite musik i en ipod . Sen kom dom vid klockan 24:00 och tyckte att vi skulle gå in o sätta oss o prata i stugorna istället för att sitta ute o snacka , Vi störde ju faktiskt alla andra runt om på familjecampingen och då hade vi en stuga jävligt långt bort från dom , Och vi var verkligen välldigt lugna.

Ska man till Öland en midsommar så ska man till Borgholm , Köpingsvik där omkring . Där jäkla är det drag.

:fakta :tummenner

böda e grymt fint me stranden å så men Som sagt det är en familjecamping to the bone!!

Jag var också ung en gång i tiden.. Då var det Köpingsviks kamping som gällde :yoparty

hmm.. :va vi var på böda förra året, då var det rätt bra drag, vad jag minns iallafall :D

Köpingsvik, är det långt dit? tänkte plocka med mig minimoton, så man kan ju ta en sväng bortåt :tuttar

Lätt att det blir köping med pojkarna XD 3 dagars dunderfylla som sagt, hoppas man överlever...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman