vilka är ni som åker förbi tungelsta skola på onsdagar vid 18:30?

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
vilka är ni? och framför allt! finns det någon möjlighet att få åka med en sväng?
vi 2 stycken som precis har skaffat oss en varsin 660 och åker lite så där för oss själva, men det skulle vara kul att få åka med lite fler och få vissa bra tips naturligtvis......

jag har sett er två onsdagar i rad åka förbi och "leka", så vi har kommit fram till att det kanske är så att ni har en "tur" som går förbi här och det skulle vara kul att få åka med lite om det är möjligt.:yoparty

sacsters skrev:
2441933 vilka är ni? och framför allt! finns det någon möjlighet att få åka med en sväng?
vi 2 stycken som precis har skaffat oss en varsin 660 och åker lite så där för oss själva, men det skulle vara kul att få åka med lite fler och få vissa bra tips naturligtvis......

jag har sett er två onsdagar i rad åka förbi och "leka", så vi har kommit fram till att det kanske är så att ni har en "tur" som går förbi här och det skulle vara kul att få åka med lite om det är möjligt.:yoparty

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=51018

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard