Vilka är anmälda till SMC BKK Knudan 7/8

Kung Hallibabb skrev:
Finns inget dåligt väder Tweetie. hojarna fungerar även när det regnar.

I och för sig, men det är så j-a tråkigt att köra när det regnar...

Tweetie skrev:
I och för sig, men det är så j-a tråkigt att köra när det regnar...

Det är sant.. men det är bra träning då man kan köra rätt fort på regn med. du såg hur det gick på SRW.
Nu menar jag inte bara med motard, Även med landsväg kan man gasa på bra.. det handlar om "Bra flyt i körningen". har du hört det förr ?

:confused: hmmm, njae.... jo, ok då, jag har hört det men man ska väl ha kul samtidigt och det har inte jag om det regnar... :(

Det är ju lite skit samma på lördag, eftersom jag bara ska köra dit, inte köra på bana... Det får vänta till augusti och september...

Tweetie skrev:
Det är ju lite skit samma på lördag, eftersom jag bara ska köra dit, inte köra på bana... Det får vänta till augusti och september...

Kanske du får lägga ett par värv som tack för hjälpen i morgon. vad vet jag ?

CorbenDallas skrev:

Jag har inte provat på bana, men det var inte heller det jag menade. Jag måste erkænna att jag inte ær speciellt lockad att køra på bana i regn i morgon, eftersom jag har 12000 kr i sjælvrisk...

Men jag har kørt 20 mil i størtregn, men det var på vanliga vægar dock inte alls roligt...

Tweetie skrev:
Jag har inte provat på bana, men det var inte heller det jag menade. Jag måste erkænna att jag inte ær speciellt lockad att køra på bana i regn i morgon, eftersom jag har 12000 kr i sjælvrisk...

Men jag har kørt 20 mil i størtregn, men det var på vanliga vægar dock inte alls roligt...

Det är lite det som är min poäng. Att transportera sig i ösregn på MC är inte världsspännande. Men att köra mc för det är skoj i regn, det funkar. Det är tom riktigt skoj.

Dessutom lär man sig en massa. Som att man har långt mer fäste än vad man tror och att det i ännu större grad handlar om att köra mjukt och med flyt.

Nä, regn innebär inte att man med automatik trillar, det måste påpekas. Har man sett vad motarddårarna på SRW i regn kan hitta på så vet man.

Regn rockar, även om torrt före givetvis är att föredra...

CorbenDallas skrev:
Det är lite det som är min poäng. Att transportera sig i ösregn på MC är inte världsspännande. Men att köra mc för det är skoj i regn, det funkar. Det är tom riktigt skoj.

Dessutom lär man sig en massa. Som att man har långt mer fäste än vad man tror och att det i ännu större grad handlar om att köra mjukt och med flyt.

Nä, regn innebär inte att man med automatik trillar, det måste påpekas. Har man sett vad motarddårarna på SRW i regn kan hitta på så vet man.

Regn rockar, även om torrt före givetvis är att föredra...

Här skiner solen. jiippiiiee..

Tweetie skrev:

Hjälp vem sköter flygplanen nu :skrämd

GSXR1100R skrev:
Hjälp vem sköter flygplanen nu :skrämd

:crash Det gør jag!!! Det har regnat utav bara h-vete hær i Danmark... suck.. men så længe det regnar idag och ær fint i morgon, så ær det ok med mig...

Ær du orolig nu infør att flyga nu nær du vet att jag styr flygplan på Kastrup??? :p

Och till Corben; jag har bara haft kk i ett år så jag børjar gærna lugnt i år med bana, men regnar det en av dagarna som jag kør i augusti eller september så kør jag givetvis (det blir inte 12000 i sjælvrisk då, utan "bara" 3000). Man kan alltid læra sig något nytt...

Tweetie skrev:
:crash Det gør jag!!! Det har regnat utav bara h-vete hær i Danmark... suck.. men så længe det regnar idag och ær fint i morgon, så ær det ok med mig...

Ær du orolig nu infør att flyga nu nær du vet att jag styr flygplan på Kastrup??? :p

Och till Corben; jag har bara haft kk i ett år så jag børjar gærna lugnt i år med bana, men regnar det en av dagarna som jag kør i augusti eller september så kør jag givetvis (det blir inte 12000 i sjælvrisk då, utan "bara" 3000). Man kan alltid læra sig något nytt...

Men vänta nu här.. du sitter ju o har järnkoll på vädret ju eller hur Tweetie?..

Hur blir det i morgon ?

Kung Hallibabb skrev:
Men vänta nu här.. du sitter ju o har järnkoll på vädret ju eller hur Tweetie?..

Hur blir det i morgon ?

Jag har jærnkoll på flygplanen inte vædret. Om jag hade det så skulle det vara kanonvæder mest hela tiden :crash

jag har kollat på dmi.dk och dær ser det ut och bli helt ok, medans det på tv4.se ser ut att bli regnskurar speciellt i inlandet... Jag kanske ska ringa till Enok Sarri uppe i Nikkaluokta (spår vædret)...

CyberNinja skrev:
Röd Grupp

1. Micke.A
2. R1
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Grön Grupp