Kung Hallibabb skrev:Finns inget dåligt väder Tweetie. hojarna fungerar även när det regnar.
I och för sig, men det är så j-a tråkigt att köra när det regnar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kung Hallibabb skrev:Finns inget dåligt väder Tweetie. hojarna fungerar även när det regnar.
Tweetie skrev:I och för sig, men det är så j-a tråkigt att köra när det regnar...
Tweetie skrev:hmmm, njae.... jo, ok då, jag har hört det men man ska väl ha kul samtidigt och det har inte jag om det regnar...
![]()
Tweetie skrev:Det är ju lite skit samma på lördag, eftersom jag bara ska köra dit, inte köra på bana... Det får vänta till augusti och september...
Kung Hallibabb skrev:Kanske du får lägga ett par värv som tack för hjälpen i morgon. vad vet jag ?
micke.a skrev:Klart hon kan få lägga ett par varv i regnet![]()
![]()
Tweetie skrev:I och för sig, men det är så j-a tråkigt att köra när det regnar...
CorbenDallas skrev:Har du provat?
Tweetie skrev:Jag har inte provat på bana, men det var inte heller det jag menade. Jag måste erkænna att jag inte ær speciellt lockad att køra på bana i regn i morgon, eftersom jag har 12000 kr i sjælvrisk...
Men jag har kørt 20 mil i størtregn, men det var på vanliga vægar dock inte alls roligt...
CorbenDallas skrev:Det är lite det som är min poäng. Att transportera sig i ösregn på MC är inte världsspännande. Men att köra mc för det är skoj i regn, det funkar. Det är tom riktigt skoj.
Dessutom lär man sig en massa. Som att man har långt mer fäste än vad man tror och att det i ännu större grad handlar om att köra mjukt och med flyt.
Nä, regn innebär inte att man med automatik trillar, det måste påpekas. Har man sett vad motarddårarna på SRW i regn kan hitta på så vet man.
Regn rockar, även om torrt före givetvis är att föredra...
Hjälp vem sköter flygplanen nuTweetie skrev:Jag har inte provat på bana, men det var inte heller det jag menade. Jag måste erkænna att jag inte ær speciellt lockad att køra på bana i regn i morgon, eftersom jag har 12000 kr i sjælvrisk...
Men jag har kørt 20 mil i størtregn, men det var på vanliga vægar dock inte alls roligt...
GSXR1100R skrev:Hjälp vem sköter flygplanen nu![]()
Tweetie skrev:Det gør jag!!! Det har regnat utav bara h-vete hær i Danmark... suck.. men så længe det regnar idag och ær fint i morgon, så ær det ok med mig...
Ær du orolig nu infør att flyga nu nær du vet att jag styr flygplan på Kastrup???![]()
Och till Corben; jag har bara haft kk i ett år så jag børjar gærna lugnt i år med bana, men regnar det en av dagarna som jag kør i augusti eller september så kør jag givetvis (det blir inte 12000 i sjælvrisk då, utan "bara" 3000). Man kan alltid læra sig något nytt...
Kung Hallibabb skrev:Men vänta nu här.. du sitter ju o har järnkoll på vädret ju eller hur Tweetie?..
Hur blir det i morgon ?
CyberNinja skrev:Röd Grupp
1. Micke.A
2. R1
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Grön Grupp