Vila i fridens lilljor Markus....

Åkte förbi en korsning med en massa tända ljus i idag, i Vetlanda.
Antar att det var denna olycka som inträffade där.
Kör försiktigt.

Vila i frid,

Så lätt hänt det där, har varit ute för ett par vänster svängar bilister i sommar. Men haft flytet att jag hunnit bromsa, eller gjort dom uppmärksamma på mig så dom avbrutit sin sväng.

3163027 Det är väll blommor i vägdiket än där den som körde ihjäl sig mellan soptippen och hjältaryd nu blir det väll blommor på ett ställe till i vetlanda kommun.Det är tolv gånger farligare att köra mc än bil då måste man vara tolv gånger försiktigare.Men det är det inte många som är.
Då ska bilförarna vara 12 gånger mer försiktigare också, och vara 12 gånger mer uppmärksamma i trafiken. Man får inte missa nån trafikant överhuvudtaget!
/Linus, storebror till Marcus (Marcus.88)

PS. Kör inte Mc och har inte körkort för det, blir inte sådant heller, av förklarliga skäl. Däremot har jag BE CE istället. Jobbar som lastbilschaufför, kör långtradare.

Jag finns på garaget.org. BMW_Linus

Då ska bilförarna vara 12 gånger mer försiktigare också, och vara 12 gånger mer uppmärksamma i trafiken. Man får inte missa nån trafikant överhuvudtaget!
/Linus, storebror till Marcus (Marcus.88)

PS. Kör inte Mc och har inte körkort för det, blir inte sådant heller, av förklarliga skäl. Däremot har jag BE CE istället. Jobbar som lastbilschaufför, kör långtradare.

Jag finns på garaget.org. BMW_Linus

Jag bor rätt nära vetlanda och jag lider med dig tro inget annat.

vila i frid markus .. träffade dig första gången i våras.
alltid kul när du kom in på jobbet..
hoppas du har det bra där du är nu..
/LILLEN #77 team nitro roadracing

Back