Vila i frid stoooffe!

Jag kände honom inte närmre än inläggen här på SH. Men det var en av de där grabbarna man verkligen ser framemot att få träffa någon dag... nu kommer tyvärr inte den där dagen :(

Vila i frid, stoooffe

Men neej. ja jag vet inte va jag ska säga... jag vet att du är på ett bättre ställe nu.

lite otäckt, vi diskuterade ju detta i OT tråden igår... :(

2976818 Fyfan.. brukar inte må så dåligt av sånna här trådar, men honom har jag kört med och han va verkligen en schyst snubbe, och han krocka där jag bode förut. Fyfan.. Hur.. Hur tusan kunde bilen missbedöma farten där?

Sörjer verkligen med hans familj.
precis..
brukar knappt känna nått, men nu..:gråta:gråta

känns ju helt sjukt, han va ju inne här senast i tisdags och pratade om hans nya däck osv..:gråta

Fyfan.. känns overkligt rent utav. han som var så hjälpsam och trevlig på sh och plötsligt kommer man aldrig få se ett mer inlägg skrivet av han mer.

Hoppas du fick ta med dig din r6a till andra sidan.

RiP

Vila i frid stoooffe du och din R6:a får köra vidare i hojhimlen, där alla bilister dömmer avstånden rätt.

R.I.P vännen:angel

Läste tråden i MC-relaterade igår när det bara var ett inlägg, sen var det en länk i den tråden, sedan var det en länk till Newshunter, sedan nån som trodde att det var Stoooffe, sen imorse när jag vaknade det första jag gjorde var att kolla den tråden för att se ifall det verkligen var Stoooffe och då var det han.

Kände inte Stoooffe, förutom via inläggen här på SH, verkade vara en sjyst, rolig och hjälpsam kille, men ändå, när jag var tvungen att lämna datorn för att dra mig till jobbet så mådde jag illa.

Fy fan, bara 18 år. :(

Vila I Fred.

Jag kände han inte, men det var ändå ett av namnen jag kände igen här på SH :(

R.I.P.

De känns verkligen overkligt att de skulle vara HAN av alla andra:död lider verkligen över hur hans familj känner om man nu blir soppas tagen själv:S

R.I.P:'(

Har haft körlektion och mått illa och haft ont i huve sen jag läst om att han dött, undrar om det är värt det. Så orättivst han hade ju hela livet framför sig, han hjälpt alltid till. Men nu finns han inte längra bland oss fy fan.

Rest in peace stoooffe:(

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!