Vila I frid Oliver 16 år

Det hjälper naturligtvis inte Oliver och hans anhöriga men jag kan lova att jag känner samma smärta som dom just nu och det är inte lätt.

Beklagar. :( Tyvärr är vi alldeles för många på detta forum som vet hur det känns att förlora närstående. Man känner verkligen med alla som drabbas.

Skänker en tanke till Olivers släkt och vänner.
 
Det som inte kan hända händer igen. Igen. Det är svårt att skriva i såna här trådar. Finns inte tangenter nog på plastplattan framför. Känslor utan distansierande metaforer. Ändå vill jag skriva något.

Varma, digitalt överförda, tankar till familj och vänner.

/perris
 
Varma tankar till vänner och familj.

Och till Oliver: Hälsa till de andra i hoj-himlen, vi ses om några år.
 
Jag beklagar verkligen sorgen. Kör ju själv 125a och man tycker ju inte att det går så fasligt fort, men en frontning i 90 slutar aldrig väl, för hojåkaren.....

Föraren av bilen kan mycket väl ha varit onykter, och han ska i så fal ha sitt straff, men vad hjälper det Oliver? Och även om jag inte tror det så kan ju Oliver ha varit onykter, då är det fel, men ska han behöva dö för det?....

Nä Fan, livet är för kort för att sovas bort, från och med nu inleder jag min kampanj mot döden, jag tänker försöka sova så lite som möjligt, kanske 4 timmar per natt. Då "lever" man ca 60 dygn/år längre än dom som sover 8 timmar per natt.




Beklagar återigen sorgen, fick nästan tårar i ögonen när jag läste artikeln :näsblod
 
unga människor borde inte sätta sig på motorcyklar men det är så jäkla beklagligt när någon ung dör. det känns som en riktig pungspark. Folk under 20 borde inte få köra något fordon över huvud taget...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top