Vila i frid min älskade Linne'a

Jag lider med dig kompis. Slå en signal eller skicka ett PM om du behöver nån att prata med.....

Vila i frid Linnea!

Otroligt trist att höra.

Jag beklagar

Så nu har man bokar begravning och träffat prällen! Begravning bokad 10/9 mycke med jobb när man förlorar en nära! Undra när man skall få tid till att sörja?

Så nu har man bokar begravning och träffat prällen! Begravning bokad 10/9 mycke med jobb när man förlorar en nära! Undra när man skall få tid till att sörja?

Jag har hittills inte förlorat någon nära anhörig, så svaret på hur sörjandet går till får någon som har den erfarenheten svara på.
Men man kan konstatera att livet kan vara bra orättvist ibland.
Kan bara tänka mig hur det skulle vara att förlora min dotter som är den som är mig allra närmast. Vet faktiskt inte alls hur jag skulle hantera det.
Viktigt är nog att inte stänga sig inne i sig själv...
Lider med dig...

Otroligt sorgligt och fruktansvärt trist... Beklargar sorgen...

otroligt trist, ta hand om er
varma tankar

Det är otroligt mycket att "få lov att ta hand om". Men försök att sörja på så gott det går i allt elände, och framförallt, låt det ta tid, en del försöker att tro, nu är det över, kanske iomed begravningen, kanske man lever i nån form av förnekelse, ja vet inte. Men gråt ut, tala ut, visa känslor (som vi män har svårt att göra) är mitt tips. (Jobbar i branchen, men inte i direktkontakt med sörjande) Och, prästen är viktig, det finns faktiskt många vettiga o helt OK präster, får du inte rätt feeling, byt! Det är din/eran kanske mest tragiska/viktigaste dag, då ska det kännas rätt. Hoppas det går bra mannen.

Det är otroligt mycket att "få lov att ta hand om". Men försök att sörja på så gott det går i allt elände, och framförallt, låt det ta tid, en del försöker att tro, nu är det över, kanske iomed begravningen, kanske man lever i nån form av förnekelse, ja vet inte. Men gråt ut, tala ut, visa känslor (som vi män har svårt att göra) är mitt tips. (Jobbar i branchen, men inte i direktkontakt med sörjande) Och, prästen är viktig, det finns faktiskt många vettiga o helt OK präster, får du inte rätt feeling, byt! Det är din/eran kanske mest tragiska/viktigaste dag, då ska det kännas rätt. Hoppas det går bra mannen.

Har hittat en skitfrän kvinnlig präst i 30årsåldern så där är det helt ok.

Tänker mycket på Linneas mamma som nu förlorat 2 av 3 barn!
Jobbigt för mig som förlorat min sambo och älskade men hur känns det för henne!

Beklagar sorgen. Jag vet, det låter tunt, men jag kan inte finna några bättre ord. Ta hand om dej och sonen, var rädda om er.
Per

Vad hemskt jag beklagar sorgen.får man fråga vad var det som hände

I morgon är det begravning för Linnéa i Katarina kyrka kl 14,00
Begravningen kommer att vara öppen för alla men minesstunden kommer att vara för de närmaste!
Mvh Jimmy Fasth

Fifan :( Fäller några tårar när jag läser detta. Se till att ge grabben en fin uppväxt och gör massa roliga grejer, man vet liksom aldrig när det kan vara för sent

Beklagar sorgen, och kommer lägga en tanke på er i morgon. kan inte vara lätt att förlora den man älskar och den personen man ville skaffa barn med.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti