Vila i frid Marco

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag kände dig inte. Det var första gången vi sågs på gruppkörningen igår där vi åkte roliga vägar tillsammans.

Vad var det som hände på den där rakan där du hade tocuhat in i vägräcket? Jag blev helt iskall när jag såg dig efter att ha vänt tillbaka då jag inte såg dig i backspegeln längre.

Jag gjorde allt jag kunde för att hjälpa dig och även alla andra som kom efter mig samt räddningspersonalen när de kom. Tyvärr räckte det inte :(
Mina tankar går till dina anhöriga.

Vila I Frid Marco, MC60 här på forumet http://www.sporthoj.com/forum/member.php?41649-MC60
 
Fy fan känner inte personen i fråga men alltid jävligt tragisk när en hojbroder går bort. Vila i frid Marco
 
Vila i fred,

mina tankar går till de anhöriga....

Till er andra, ta hand om er och varandra...
 
RIP.
Alltid tragiskt.
 
Helt ofattbart! Bytte några snabba ord vid färgeläget innan jag och några till återvände tillbaka mot stan medans du med resten fortsatte färden och några timmar senare var du borta. Trodde inte mina ögon när jag i morse surfade in på sh och läste vad som hade hänt:(

Vila i frid.
 
Jättetråkigt när sånt händer även om man inte känner personen i sig. RIP
 
Riposa in pace
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top