Vila I Frid Christer Berglin aka. Lillebror @ SH

• Thread starter Thread starter Jonathan
  • Start date Start date
Åkte förbi olycksplatsen med min lastbil när ambulansen lämnade platsen, Gjorde mig riktigt illa berörd, Trots jag sett mycket olyckor, *Kör 300-400 mil i veckan* Tänkte innerligt vädjande att han/hon klarat sig. Fast mc´n var väldigt demolerad.

Kommer hem och läser att han inte klarat sig *SORG* Den rysning jag fick när jag läste detta kan inte jag sätta ord på.

Har själv en bror som åker & var med om döds olycka 1998. Han som körde Dog, Min bror svårt skadad, Mönstret är sig likt varje år. Många, Allt för många rycks ifrån nära & kära i Mc olyckor.

Såg bilden på hans mc *På länken* men bilden jag har på min näthinna är när den ligger där demolerad i ett skitigt dike strax söder om Umeå......Tills hans anhöriga, Mina Tankar till er...... MICKE

Lika tragiskt varje gång, vila i frid
Micke .S. skrev:
2241562
Har själv en bror som åker & var med om döds olycka 1998. Han som körde Dog, Min bror svårt skadad,

Hur mår bror din idag då? Bestående men?

kamikaze.MC skrev:
2241576 Lika tragiskt varje gång, vila i frid

Hur mår bror din idag då? Bestående men?

Han mår kanon bra, finns med här på sporthoj, han är en liten envis jävel och repa på sig bra, Hela våran familj var skakad flera dagar av ovisshet, Tackar högre makter att vi/jag fick ha honom kvar,

Tankar går till föräldrar, familj och anhöriga.
Vila i frid.

Fürstenhoff skrev:
2241259 Jag brukar försöka hålla mig i från dessa trådar då dom känns olustiga & alldeles för personliga men när jag läser om denna tragedi och känner hur tårarna rinner utmed mina kinder så kan jag inget annat än att skänka mina tankar till dessa bröders föräldrar, ev syskon, samt självklart till "Lillebrors" 2 barn och fru som mist det som stått dem närmast i förtid!!

Mvh,
Patrik Fürstenhoff.

håller med, lika dant dom senase trådarna...hatar sikien....

v.i.f håll ihop familjen.....

madmagnus skrev:
2241410 det var visserligen på en vägsträcka med mitträcke men han åkte omkull på grus vid väggrenen, gjorde sedan en flygtur genom ett älg-stängsel som inte är helt ovanliga i norr!

hursomhelst är det jävligt tragiskt! V.I.F :(

Är det inte wire på bäda sidor där (alltså mitträcke plus wire ut mot diket)?
Det är tyvärr det på långa delar av den vägen, plus viltstängsel på andra sidan dikena.

Fan va hemskt, en tanke går ut till hans föräldrar speciellt. Kan bara tänka mig hur hemskt det måste vara att begrava en son, och ännu värre två.

Kör försiktigt ute på vägarna!

V.I.F.

/Mattias

Ussch.. håret reser sig på armarna. Hoppas familjen tar sig igenom det på bästa möjliga sätt :(

Tragiskt.. körde den vägen hem efter att ha köpt hoj i luleå i våras :S - mycket raksträckor, och man undrar hur eller varför olyckor kan ske där.. Känns mer som olycka än förarmisstag, vilt eller kedjehaveri/kylsystempaj å glykol på bakdäcket.

Tråkigt.. onödigt.

Vif

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey