Viktigt medelande till idoten med blå hoj!

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Om den idoten jag mötte i går (lördags) på vägen mellan Vilan/Sävja och järnvägsviadukten där ute bakom Coop finns här på sporthoj.com så ska han/hon läsa detta:

Hur fan kan man köra som en jävla idiot på en trafikerad väg med en passagerare utan hjälm och bara i träningsoverall?? Om du med den blå 80-talshojen läser detta så ta till dig vad som kunde ha hänt om en bil råkade göra något oplanerat. Eller en hare hoppade ut eller ett barn! Vad fan tänker man med! MOPPEFUCKO!! :mad: :mad: :fatta!

/Ilsken ungdom!

Henkka skrev:
Om den idoten jag mötte i går (lördags) på vägen mellan Vilan/Sävja och järnvägsviadukten där ute bakom Coop finns här på sporthoj.com så ska han/hon läsa detta:

Hur fan kan man köra som en jävla idiot på en trafikerad väg med en passagerare utan hjälm och bara i träningsoverall?? Om du med den blå 80-talshojen läser detta så ta till dig vad som kunde ha hänt om en bil råkade göra något oplanerat. Eller en hare hoppade ut eller ett barn! Vad fan tänker man med! MOPPEFUCKO!! :mad: :mad: :fatta!

/Ilsken ungdom!

Låter nästan som den stulna jag skrivit om.......

Kanske kan vara ett område som den kan finnas i (Sävja/vilan)

Finns en blåing (utan dekaler) på salabacksgatan i de nybyggda husen som kör i träningskläder!
Han gasar som fan varje gång han kommer. Fast det hoppas jag han fortsätter med : )
Låter juh så gott med en högvarvande hoj!

Inte samma hoj, läste ordentligt denna gång och det är juh en R1'a som står här.

Last edited:
Tack Henkka!!! Hade du inte blivit arg hade de inte hittat hojen! Jag ska hälsa och tacka för hjälpen!!

fiiint att även den kom till rätta :) o hoppas ägarinnan klarar sin uppkörning imorgon oxå! :)
/z

Tur att den är återfunnen och i rätta händer nu då! :) Lovar att fortsätta att reta mig på idioter...

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025