Viktigt Läs Detta!

Ironi är roligt på nätet går åt alla håll men ingen förstår, eller så förstår alla men.
Men min slogan passar lite bättre än snålingen.

Ja, nu när jag tänker efter... din slogan är ju jävligt mycket bättre än min. Jävlar vad jag måste komma på något nytt. Såhär kan jag ju inte ha det...

Hörde talas om att du verkade vettig och ok i verkligheten, så sluta bete dig så drygt här på sporthoj.

Ja, nu när jag tänker efter... din slogan är ju jävligt mycket bättre än min. Jävlar vad jag måste komma på något nytt. Såhär kan jag ju inte ha det...

Hörde talas om att du verkade vettig och ok i verkligheten, så sluta bete dig så drygt här på sporthoj.

Fan mannen, ta inte åt dig. Tror nog changco har glimten i ögat ändå.
Ja menar, alla huggar ju på alla, eller?:)

Ett tips! Martin skojar bara med dig! :D

Vettig har jag svårt att tänka mig att jag är, men kan ibland vara lite trevlig om jag lägger den sidan till. Men för din skull så ska jag bli snäll även här, förutom mot råttan.:rolleyes: :pannkyss

haha... undra vem som är mest patetisk... jag som orkar ödsla 1 minut nu på att kontra dina borttagningar? ( för du tar åt dig så skoj)... eller du som verkligen tycker du är häftig för du har makt i denna forumsdel?

Ptja, vi är rätt många emot dig så jag lägger min röst på att du är mest patetisk, ganska överlägset. Congratz!

HAHA :rofl Löjligaste reglen jag någonsin läst i första inlägget :rofl

Kan bero på att du inte hängt med på vad SW har sagt...

To busy cuttin' yourself? :emo :D

Inte när ni är med fattaru väl :D
När alla andra har åkt hem och han börjar bli lite frusen! :D

tar en kopp varm choklad i smyg, eftersom ni egentligen inte gillar kaffe? :synsk

Last edited:
Back