Viktigt!!! angående er mail

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Om ni har fått ett mail där det finns en bifogad fil som har ändelsen .pif så kasta detta mail direkt. Rubriken på mailet samt filnamnet verkar byta namn från gång till gång men innehåller nästan alltid något om your document eller product.
Mailet innehåller virus, så släng skiten.

Otee skrev:
Om ni har fått ett mail där det finns en bifogad fil som har ändelsen .pif så kasta detta mail direkt. Rubriken på mailet samt filnamnet verkar byta namn från gång till gång men innehåller nästan alltid något om your document eller product.
Mailet innehåller virus, så släng skiten.

Jag brukar sitta och göra mail med ändelsen .pif på kvällarna och skicka till folk, menar du att det är fel? :va :D :3freak

hållundan skrev:
Å så jagar du folk mitt på blanka dagen. Du är terrorist va?

:lol

Vada. Terrorist, jag bara forsoker salja min bilen va nastan ny opelen va kadett va nulackat va kop den so jag inte behover jobba natt mer!

Henke skrev:
Jag har snart fått "virus mail" från alla medlemmar här med roh adress.

Jag med, jag med, jag med!!!
jumping-smiley-027.gif
jumping-smiley-012.gif

Blue skrev:
Vada. Terrorist, jag bara forsoker salja min bilen va nastan ny opelen va kadett va nulackat va kop den so jag inte behover jobba natt mer!
Okej, chompis. Om jag tre stycken får samtidigt som du kjopa min begaggnagnde feta mobiltelefon då?

hållundan skrev:
Okej, chompis. Om jag tre stycken får samtidigt som du kjopa min begaggnagnde feta mobiltelefon då?

jag Koper bara sånnyeriksson telefonen va sån Tsex10 vet du killen me fetaste kamran ey

Blue skrev:
jag Koper bara sånnyeriksson telefonen va sån Tsex10 vet du killen me fetaste kamran ey
fetta kamran len? De e fett dy vät. får man två för tre då ällä? När man kjopa den sexte. nokia 5100 äger du vät.

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär