Viktig info angående klubbkassan!!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Eller rättare sagt, det som VAR klubbkassan. Tack vare en restfaktura på 10.045:- från Fiskeboda för att täcka det som förstördes under SH-festen har jag idag tvingats att i princip helt tömma PBR-kontot. Detta innebär alltså:

1. PBR är i stort sett bankrutt för stunden. Det finns i storleksordningen några
hundralappar kvar.

2. Ett antal människor som var på festen är skyldiga oss ca 10.000:-. Hur
dom skall drivas in vet åtminstone inte jag fn. Vet ni?

3. Vi har INGA marginaler kvar till nästa lokalhyra, dvs nästa räkning måste
betalas direkt, cash, up front, annars drabbas vännen Tengil av
obehagligheter. Inget 3 månaders uppskov alltså denna gång!

Thought you´d like to know......

//Kjelle
Kassör över ingenting.

mattkillen ska betala PBR 2000kr i månade *3 RR från skåne håller på och samlarihop pengar från sin stuga så det täcker skadorna där. hon som pangade rutorna har jag fan ingen aning om vad hon heter men dom kostade ialf 1167kr, så vi behöver nog inte vara så nervösa. men om någon vet vad hon heter så kan väl den kontakta henne eller ge mig nicket så fixar jag det :)

har kontaktat hennes kille nu, väntar på svar.

blom skrev:
mattkillen ska betala PBR 2000kr i månade *3 RR från skåne håller på och samlarihop pengar från sin stuga så det täcker skadorna där. hon som pangade rutorna har jag fan ingen aning om vad hon heter men dom kostade ialf 1167kr, så vi behöver nog inte vara så nervösa. men om någon vet vad hon heter så kan väl den kontakta henne eller ge mig nicket så fixar jag det :)

har kontaktat hennes kille nu, väntar på svar.

fick pm från matt killen häromdagen

tjena!! nu har jag satt in 2000 spänn till erat konto får se hur de ser ut nästa mån om jag kan sätta in mer då annars så blir de 2000 då me!
tack för att de gick att fixa så här!!
mvh mattbörnaren, detta namn är ett figurerat namn för
:hihi att skydda han ide :hihi

Hur gör vi med trallen? Ska vi åka ut och snickra nån dag eller betalar vi och ser glada ut?
Jag är på om det passar med jobbet m.m :smasha

edit: Fakturan är betald så Fiskeboda har fått sina pengar m.a.o? och då är trallen inräknad? /Kycklo, hönshjärnan i cyberrymden

Last edited:
Bra jobbat grabbar :tummenupp

När ska pengar fram för lokalhyran Kjelle??

Jag lägger in min "uppsägningsavgift" a´ trehundra imorn när lönen kommer. Sista som kommer från mig sen.

För kännedom kan jag meddela att jag ännu inte fått en krona in på kontot från dom som är skyldiga oss från Fiskeboda. :huvet :fatta! :mad:

Sorry grabbar, lutar åt att ni får betala middagen själva på lördag. :(

Kjelle skrev:
För kännedom kan jag meddela att jag ännu inte fått en krona in på kontot från dom som är skyldiga oss från Fiskeboda. :huvet :fatta! :mad:

Sorry grabbar, lutar åt att ni får betala middagen själva på lördag. :(

2005-09-24, 20:13 kolla det inlägget, i denna tråd, borde ha kommit nu tycker man,

Last edited:
Nå, nu är i alla fall 2000 pix inbetalda från Mattburnar-mannen. Tack Termo för hjälpen med påstötningarna.

Fattas dock fortfarande en massa klöver. Någon som varit i kontakt med övriga missdådare? Fönsterkrossargänget, våra gummibrännarvänner i RR?

Kjelle skrev:
Nå, nu är i alla fall 2000 pix inbetalda från Mattburnar-mannen. Tack Termo för hjälpen med påstötningarna.

Fattas dock fortfarande en massa klöver. Någon som varit i kontakt med övriga missdådare? Fönsterkrossargänget, våra gummibrännarvänner i RR?

påstötningarna va det inte för det va ju redan betalt, jag bad bara honom kontrollera konto nr så det inte hamnade hos jehovas :Bugar

Kjelle skrev:

Ska tydligen vara betalt från RR enligt termo, det tar väl några bankdagar helt enkelt...

erik skrev:
Ska tydligen vara betalt från RR enligt termo, det tar väl några bankdagar helt enkelt...

NEJ Erik det sa jag inte, jag sa att mattpengarna va betalda, men har nu pratat me Mr K och han skulle ta tag i det igen i veckan

TERMINATOR skrev:
NEJ Erik det sa jag inte, jag sa att mattpengarna va betalda, men har nu pratat me Mr K och han skulle ta tag i det igen i veckan

ok, jag fattade det som att det var rr som betalt...

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back