Viktig ändring: Ny huvudregel i BoTT

Rickard "Lasen" Larsson
Ålder: 47
Vikt: över medel
Personlig fördel: Köpstark
Hoj: 1090extraalltfusk

Hörru Herzan, alla vet att du har den lättaste Duccen om inte den lättaste hojen i hela serien om du slår förra årets notering. Men det kommer inte att hjälpa dig ett skit. :rofl

--------------------------------------------------------------
Oj oj, Mikkel du har ju inte hajat nåt:huvet Psykoterapi var ordet, det är ju redan ett faktum att det hjälpt mig ta mig genom den äckliga långa vintern, för nu är det ju vårkänningar:) Å du anar inte vilken lycka det är varje gång man hittar några gram att blocka bort:hihi

:fakta
Raceklar vikt på gridden exkl soppa 160kg
Bakhjulseffekt 150Hk
Vikt i kallingar 83

Nåt skumt försigår i garaget som jag inte lyckat finna ut ännu, men exakt samma vikt jag plockar bort från hojen verkar på nåt outgrundligt sätt hamna på min kropp istället:va

Förarvikt i kallingar: 79
Hojvikt raceklar på gridden exkl. bränsle: 180
Bakhjulseffekten: 122 (mer än RC8:a, eftersom man kör ikapp dom så lätt på rakan) - helt otrimmat hoj
Ålder på hoj 8 år, förare 49 (fysiskt), mentalt 22?

------------------------------------------------
Nåt skumt försigår i garaget som jag inte lyckat finna ut ännu, men exakt samma vikt jag plockar bort från hojen verkar på nåt outgrundligt sätt hamna på min kropp istället:va

:D haha...Tror det smittar!
Samma här, man kanske ska testa lägga på vikt på hojen istället?
//
B

Rickard "Lasen" Larsson
Ålder: 47
Vikt: över medel
Personlig fördel: Köpstark
Hoj: 1090extraalltfusk

Du är inte så jättemager och vältränad själv tjockis :mad:
Dessutom vågar du inte ställa upp för du är rädd att bli frånkörd av gamla gubbar....

Ålder: 38 drygt 3 månader till.
Förarvikt i kallingar: tyvärr 90 för tillfället...
Hojvikt vet jag inte.
Bakhjulseffekt 3 hk mindre än en std 1098R :drool 16 bakhjulshästar mer än förra året....

Köpstark vet jag inte men det är bättre att vara det än att sitta i garderoben o darra. :)

Du är inte så jättemager och vältränad själv tjockis :mad:
Dessutom vågar du inte ställa upp för du är rädd att bli frånkörd av gamla gubbar....

Ålder: 38 drygt 3 månader till.
Förarvikt i kallingar: tyvärr 90 för tillfället...
Hojvikt vet jag inte.
Bakhjulseffekt 3 hk mindre än en std 1098R :drool 16 bakhjulshästar mer än förra året....

Köpstark vet jag inte men det är bättre att vara det än att sitta i garderoben o darra. :)

Det finns två saker som kan hända, antingen varvar du mig eller så skjuter du den übertrimmade moroten i småbitar redan i kvalet.

Min sura gamla traktor saknar 60 hastkräftor och väger som en finlandsfärja jämfört med din lyxpastaräcer, dessutom är jag gammal, ledbruten och har knappt ledsyn.

Ursäkterna kommer att slå nya rekord i år :tungan

Det kommer att bli en intressant upplevelse att se alla vissla om på både höger och vänster sida på rakor och i kurvor.

Hoj? Gubbräser, ja 999 alltså.
Vikt? Hoj, alldeles för mycket. Förare, samma där.

Annat av intresse: Talanglös, 40+, gillar heminredning och långa skogspromenader. Rökfri.

bara en allmänn fråga, var inne o kolla på petjos hemsida o undrar varför man ställer upp i 2 bott-tävlingar o inte alla:confused: e det för att förolämpa oss eviga rookies eller vad... all respekt för det lilla ja pratat med petjo så tycker ja han verkar vara en helylle man- fått bensin o prestationshöjande dricka av han (inte för att det hjälpte )

bara en allmänn fråga, var inne o kolla på petjos hemsida o undrar varför man ställer upp i 2 bott-tävlingar o inte alla:confused: e det för att förolämpa oss eviga rookies eller vad... all respekt för det lilla ja pratat med petjo så tycker ja han verkar vara en helylle man- fått bensin o prestationshöjande dricka av han (inte för att det hjälpte )

Han kör väll andra serier som kanske krockar med BoTT?
Petjo är riktigt trevlig enligt min uppfattning. Hjälper gärna till om han kan :tummenupp .

Han kör väll andra serier som kanske krockar med BoTT?
Petjo är riktigt trevlig enligt min uppfattning. Hjälper gärna till om han kan :tummenupp .
Prexis så är det, han vill ju oxo köra så myckat han bara kan, Petjo är en skön lirare med glimten i ögat.

Jag är inte så jättemager och är vältränad stel gubbe med gasfrossa.

Ålder: 37 drygt snart 38.

Förarvikt i kallingar: glada 100kg för tillfället...
Hojvikt 165kg +-5kg?.
Bakhjulseffekt 15-30 hk mer än en std 1098R 20-40 bakhjulshästar mer än förra året....

Köpstark fet förare som skall hitta gasen i år med lite klibbiga gummin på cykeln. :fyllisar

Det spelar ingen roll om du fixar 70kghk, jag kommer att köra i från dig ändå :såjaponken

Faan då Nisse, du har hamnat i fel klass:krama,
Det verkar som större delen av startfältet är från 50 och 60 talet...
Hur ska du då bära dig åt att inte få stryk av "gamla feta gubbar":D du som är född 89-90?

kanske ska du satsa på SP istället. Det är ju en instegsklass där det inte går riktigt lika fort... du kan ju fortfarande köra sv650=twin:tungan
Får passa på att häckla Nisse innan säsongen startar =0)
//
Benny

Last edited:
Faan då Nisse, du har hamnat i fel klass:krama,
Det verkar som större delen av startfältet är från 50 och 60 talet...
Hur ska du då bära dig åt att inte få stryk av "gamla feta gubbar":D du som är född 89-90?

kanske ska du satsa på SP istället. Det är ju en instegsklass där det inte går riktigt lika fort... du kan ju fortfarande köra sv650=twin:tungan
Får passa på att häckla Nisse innan säsongen startar =0)
//
Benny

Hehe är du så rädd att bli förnedrad att du vill att jag ska byta klass? 84 är jag född.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT