Viking Motor Park nyheter

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
11111111111tu9.jpg

00000uy6.jpg

Last edited:
Välskrivet och mkt bra!!!! :tummenupp

Tack! Och eftersom Klara vaknade 05.33 i morse så fanns det tid att replikera dagens två insändare också, som då borde kunna komma in imorgon.:)
Vi lediga lärare "har ju ändå inget bättre för oss" (Quites citat ur motor(o)ljudstråden)

Hoppas det är några som faktiskt kan gå på mötet idag och även göra sin röst hörd så det inte blir enkelriktat.

Och om det är några som går skriv gärna en sammanfattning av mötet här.

Trist att man inte hade tid att vara där. Vilka åkte dit? Blev det en sansad debatt med fakta eller var det bara kalkoninlägg baserat på känslor hela tiden?
Fanns det nån klar "vinnare"? Samt, hur stor del av oss som är för banan fanns representerade dels i publiken men samtidigt bland åsikterna?

Får intrycket av artikeln att det var invånarna & Naturskyddsföreingen mot politikerna?

Men viktigast av allt, WestW, varför kommer dina inlägg alltid 7:50 +/- 10min?? :D

Vad är nästa steg? Att VMP ska betala ICA för att dom måste bygga ut för det kan bli fler kunder i butiken?

Gnäll ON
När väl banan är byggd kommer den få ha öppet kvällar första måndagen i månaden under förutsättning att Halleys komet visat sig på himlavalvet eller nåt...
Gnäll OFF

Att se havsörnen sväva över Grönsööfjärden eller bedåras av backsippans blommor på Vänsjöåsen.

(Mozz)
-Detta låter härligt, jag blir riktigt sugen!

:rofl

edit: Tack för allt hårt arbete! :tummenupp

Last edited:
Grymt bra, tycte slutklämmen var precis så låg som den behöver vara utan att ge avkall på seriositeten. Bra skrivet!

Mossbergs senaste insändare funkar inte för mig. :va

Inte?
Logiken är ju solklar: Allt som inte oundgängligen kan klassassom nyttotrafik, är onödigt, och borde då enligt Frostell och Co förbjudas.
(ja om man ska vara en bokstavstrogen miljötaliban)

Men han sätter ju med sina argument dessa tomtar på knivsudden, för de är ju (såklart) inte beredda på att dra in SINA aktiviteter som är miljöbelastande.

Elementärt.

Inte?
Logiken är ju solklar: Allt som inte oundgängligen kan klassassom nyttotrafik, är onödigt, och borde då enligt Frostell och Co förbjudas.
(ja om man ska vara en bokstavstrogen miljötaliban)

Men han sätter ju med sina argument dessa tomtar på knivsudden, för de är ju (såklart) inte beredda på att dra in SINA aktiviteter som är miljöbelastande.

Elementärt.
Tack men det handlar om att jag inte kan läsa den, pga brandvägg insåg jag när jag klickade på direktlänken. :pannkyss

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra