En sån motoranläggning blir nog inte lättillgänglig, känns det som.
Jämfört med Sviestad, Mantorp eller Gelleråsen om man bor i Sthlm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En sån motoranläggning blir nog inte lättillgänglig, känns det som.
Jämfört med Sviestad, Mantorp eller Gelleråsen om man bor i Sthlm?
Det är inte en motorbana. Det är en eventanläggning. Frå i maj i år:Investerar man 1,4 miljarder vill det till att det rullar in pengar. Mao måste banan vara uthyrd varje dag året runt i någon form. Jag tror helt klart att vi vanliga kommer att kunna köra där på bandagar men de kan nog utan problem ta de högsta priserna i Sverige. Totalkostnaden för en bandag behöver dock inte bli högre för oss runt Stockholm eftersom vi slipper åka 50 mil T/R.
Bara hålla tummarna för att de skippar tankarna på en oval om de inte redan gjort det.
Lurar det någon miljönisse så kan de kalla det för dansbana om de vill.Det är inte en motorbana. Det är en eventanläggning.
Nazurro for president!Varför vill folk inte förstå att miljöproblemet inte innebär att vi människor ska begränsa oss i våra aktiviteter, utan se till att våra aktiviteter utvecklas åt ett miljövänligt håll?!

Nazurro for president!![]()
Men hur fan skulle jag då ha tid att köra RR... 
Jo det är helt rätt, om man ser globalt på saken så är det nog så att banan orsakar mindre utsläpp än vad transporterna till andra banor gör.Undrar om det blir så väldigt mycket mera utsläpp pga Viking motorpark...
Nu spånar jag bara lite....
Bara en tanke...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |