Viker Sig För Tullen

Haha, det är lustigt att han säger att han endast marknadsför den som rengörings makapär för snö och slask, men samtidigt uppger sig vara ansvarig för sidan www.plankatullen.nu ! :D

84.8% av de som röstat kan tänka sig att fuska med tullavgiften, det tycker jag säger en hel del... Jag tror skyltprylen blir en storsäljare... :D

Surfade vidare in på: http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,740863,00.html
vilket osökt får mig att tänka på Annika Billströms nummerplåtar. Undrar hur många sådanna som kommer vara i trafik...

"Annika Billström har passerat över tullgränserna 623 gånger sedan i förmiddags, oj där kom hon igen. O igen. O igen..."

Även om det max blir 60.- per dag så blir det nog rätt jobbigt...

Sedan kanske man ska samla ihop ett gäng som är med och delar regnummer. Tex 20 pers med ett regnummer. = 3.-/dag/pers.

Många nya affärsideér.

pogo skrev:
Haha, det är lustigt att han säger att han endast marknadsför den som rengörings makapär för snö och slask, men samtidigt uppger sig vara ansvarig för sidan www.plankatullen.nu ! :D

Vad är det för konstigt med det då? Alla vet ju att "planka är ett gammalt öst-tibetanskt ord som betyder "beundra det vackra föremålet"".

:hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...