Viken skateboard ska man köpa till nybörjare?

Kulturen är tyvärr jävligt märkesbögig. Warp och andra "påhittade" märken kommer han tyckta är töntigt snart. Köp en billig men från ett riktigt märke. Då slipper han bli mobbad för det. Reservdelar kan man inte ha långt till om man har internet.

Och vad fan e grejen med skinny jeans. När jag skejtade var det baggy jeans som gällde nu ser skejtarna ut som rullande emo's :confused:

Köp en billig men från ett riktigt märke.
Låter sunt! Vilka märken är bra då?
(Vet ABSOLUT ingenting om sånt här, var inte uppfunnit då jag var elastisk nog att våga mig på ramla-och-slå-sig-stup-i-kvarten-aktiviteter.)

Reservdelar kan man inte ha långt till om man har internet.
Sant!
Men bor man som killen i östafrika så är det inte bara att gå och hämta på ICA-posten. Sist jag tog in något räknade jag till 13 olika stationer att besöka på huvudpostkontoret för värdering, tullberäkning, betalning plus kontrollstationer för dessa som kollar att föregående instans inte myglat. Dessutom ett antal utpasseringskontroller som checkade att man gick iväg med rätt pryl, att man var den som skulle ha försändelsen, hade ALLA papper och säkert ett par till jag nu glömt.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back