Viken jävla röv-dag!!!!!

DreeTman skrev:
2077182 Nått måste det allt vara. Den enda R6 06'an som nådde fram till Åsen idag valde att para sig med en gammal gsxr 750 i esset.

Moss:
Du missade allt något. Det var en riktigt skön start på säsongen med fin sol hela dagen. :)
det var en gix 600
hade gärna bytt faktiskt. Det hade vart bra att inte komma upp till åsen idag..
Det gjorde lite ont...

Vet inte vad den skickade för lockrop till r6 an... Kan det ha med den breda bakdelen att göra?
Annars var det en kanondag med superväder:)

Länge sedan jag skrattade så här mycket, och inte blir det bättre när man sen läser om den överkörda katten! :rofl
Nu känns det inte längre lika jobbigt att jag inte kan hitta innerskon till mina stövlar...

back in black skrev:
2077485 det var en gix 600
hade gärna bytt faktiskt. Det hade vart bra att inte komma upp till åsen idag..
Det gjorde lite ont...

Vet inte vad den skickade för lockrop till r6 an... Kan det ha med den breda bakdelen att göra?
Annars var det en kanondag med superväder:)

Hehe, hur går det med knän o leder? Du såg riktigt omtumlad ut efter smällen :brinnerup

Första bankörningen för mej o jag tror det knappast kunde varit bättre förutsättningar, allt var över förväntan :tummenupp

Ska till Brno imorrn...kollade på passet idag...gick ut 10 april 06...får fixa ett provisoriskt pass imorrn för 980 kr :huvet

magnus_moss skrev:
2076853 Det började med uppstigning 04.35 på morgonen. Det gäller ju att vara i tid om man vill provköra nya fina R6:an. Bandag på Åsen. Hinner knappt ut ur stan när fläktremmen går av. Fanihelvete! Den har ju bara slirat i ett år!
Klockan 0700 öppnar en mack som säljer mer än chips. Lyckas till min stora förvåning få loss alla rostiga skruvar UTAN att någon går av. 07.45 betalar jag jublande glad 69 kronor för fläktremmen. Köper även en trisslott för jag känner att DETTA ÄR MIN DAG! Trots allt! Drar treochenhalv timme försenad mot Åsen.

När jag kl. 10.15 kommer till DEgerfors (I det strålande solskenet) och har tre mil kvar slås jag av en otäck känsla; Fick jag med startnyckeln??????? Fem minuters intensivt letande blir resultatlöst. Den ligger hemma. Bara att vända.
Vrålar könsord ner till Mariestad. Jorpes tröstar på telefon (Tack). Skriker mer könsord

Väl hemma avslutar jag dagen med att tvätta mobiltelefonen i 60 grader kulörtvätt. Den fungerade inte efteråt. Konstigt.

Det är fyra timmar till läggdags... Vad mer kan hinna hända?

Är du säker på att inte "Dolda kameran" låg bakom? Och, föresten hur gick det med Trisslotten? (jag fokuserar på det väsentliga)

Om du vann några mille, varför vill du inte berätta det här?

Har du inte skrapat (knäskrap?) lotten ännu så vänta till ett bättre tillfälle.

Jo, mobilen föresten, vilket skräp de gör nu för tiden.

Aber Mozzberkk!!!! Vilken dag!

Imon äger du på Falken istället...

Lider med dig, Mossan. Och tar mig en extra funderare så jag inte gör typ samma sak och inser nåt vid tjeckiska gränsen.

moroder skrev:
2077728 Ska till Brno imorrn...kollade på passet idag...gick ut 10 april 06...får fixa ett provisoriskt pass imorrn för 980 kr :huvet
:pannkyss passet var det ja....*nunedpackat*

Mossis, känns igen det där med att glömma startnyckeln. Men min hoj var då en gammal "ful en" så då slog vi upp styrlåset....men med din nya fina :( Stackars dig. Hoppas på bättre tur för dig på Falken då.

Last edited:
"Lycka till på Falken idag" säger alla.... Hur ska jag tolka det?

1: Stå på benen. mao: Gör inte en "Jorpes!"

X: Håll stumt överallt och ÄG!

2. SE till att du har med nyckeln....

DreeTman skrev:
2077182
Moss:
Du missade allt något. Det var en riktigt skön start på säsongen med fin sol hela dagen. :)

ECKSACKT vad jag ville höra!!!!!!

magnus_moss skrev:
2078269 "Lycka till på Falken idag" säger alla.... Hur ska jag tolka det?

Du kan ju börja med alt. 2 iallafall :hihi

Någon som vet hur vädret är där nere?

ZoulFly skrev:
2077990 Lider med dig, Mossan. Och tar mig en extra funderare så jag inte gör typ samma sak och inser nåt vid tjeckiska gränsen.

Ska du till BRNO??? Kräk!!!! :)

magnus_moss skrev:
2078269 "Lycka till på Falken idag" säger alla.... Hur ska jag tolka det?

ECKSACKT vad jag ville höra!!!!!!
Helgardera med 1X2 :yoparty

magnus_moss skrev:
2078275 Ska du till BRNO??? Kräk!!!! :)

Jo, jag kände att jag behöver rasta mig lite från plugget. Min team manager har dessutom krävt att jag tränar om jag ska få köra nåt ERF i år, så det kändes inte som att jag hade något val. :)

Jag har en skitfin nokia 3210 som du kan få som plåster på såren.

ZoulFly skrev:
2078417 Jo, jag kände att jag behöver rasta mig lite från plugget. Min team manager har dessutom krävt att jag tränar om jag ska få köra nåt ERF i år, så det kändes inte som att jag hade något val. :)
Jag bllir grymt besviken om du inte varvar mig varannat varv, som inhyrd A-förare så förväntas du köra minst dubbelt så fort som mig, men det brukar du ju klara av eftersom jag är helkass på att köra.

Brno here we come :banana

Strider skrev:
2078466 Vi talar om Falken. :mad:

De som skall åka till Bruno får har hur jäfvla bra väder som helst. Mig kvittar det, jag skall ju ändå inte dit.
Ber om ursäkt att jag missuppfattade... mig kvittar det oxå jag ska heller inte dit..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman