Vika knappar ska jag trycka på (ATI Bildskärm)

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Jag vill kunna se Video på min TV & samtidigt kunna surfa på min dataskärm.
Vad ska jag då trycka på för knappar (se nedan på bilderna)
 

Bifogat

  • namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    134.7 KB · Visningar: 72
Hej.
Röda knappen vid TV ska du trycka på, samt den högra blå knappen.
Sedan går du in på fliken överlagring och aktiverar "bioläge" om jag minns rätt.
Har samma kort hemma, funkar det inte kan jag kolla senare hur jag har ställt in.
 
Aktivera bildskärm 2 i det vänstra fönstret.

Du bör ställa in den "enheten" som TV.


Du kan inte köra dataskärmen på 60Hz! Öka den till 75 Hz eller så = mindre flimmer.
 
JoS skrev:
Aktivera bildskärm 2 i det vänstra fönstret.

Du bör ställa in den "enheten" som TV.


Du kan inte köra dataskärmen på 60Hz! Öka den till 75 Hz eller så = mindre flimmer.
Jag har en tft skärm & dom ligger i 60Hz, men det spelar ingen roll för en tft skärm fllimmrar inte.

Men man ska ställa in den som TV alltså
 
RG skrev:
Hej.
Röda knappen vid TV ska du trycka på, samt den högra blå knappen.
Sedan går du in på fliken överlagring och aktiverar "bioläge" om jag minns rätt.
Har samma kort hemma, funkar det inte kan jag kolla senare hur jag har ställt in.
Är det så här du menar

JoS, nu har jag klickat en gång på den lilla bildskärmen, hur ska jag gå vidare härifrån då, det kommer ju upp en ruta där man kan x i om man vill utöka skivbordet osv.
 

Bifogat

  • namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    122.6 KB · Visningar: 35
  • namnlös1.JPG
    namnlös1.JPG
    118.9 KB · Visningar: 39
BILD1. Växla till bildskärm 2
BILD2. Kryssa i den inringade rutan
 

Bifogat

  • namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    104 KB · Visningar: 38
  • namnlös1.JPG
    namnlös1.JPG
    104 KB · Visningar: 42
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top