Vik din egen skitbil!

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Jag gjorde en sån där fast det var en Renault 5:a :D

Mer pilleri och vika en R1a ;)
Monteringsanvisning ----> HÄR

Downloadsajt ---> HÄR

DET är grejor det!

EDIT: Fan, pucktvåa....:gråta

Den finns om du klickar på länken. Fullt av skitbilar där. gt-förtin var bara en teaser.

Man kanske ska skriva ut alla bilar och lägga undan bunten tills man blir pensionär, dom verkar ju inte ha mycket att göra förutom att vara bromskloss i trafiken :mad:

Mer pilleri och vika en R1a ;)
Monteringsanvisning ----> HÄR

Downloadsajt ---> HÄR

DET är grejor det!

EDIT: Fan, pucktvåa....:gråta

Den där har jag till och med skrivit ut, blev några sidor. Dock har bunten legat kanske ett halvår nu :D

Last edited:
Man kanske ska skriva ut alla bilar och lägga undan bunten tills man blir pensionär, dom verkar ju inte ha mycket att göra förutom att vara bromskloss i trafiken :mad:

Den där har jag till och med skrivit ut, blev några sidor. Dock har bunten legat kanske ett halvår nu :D

Jag skrev ut och vek ett gäng flygplan en julhelg då jag hade lite att göra, det var pilligt som tusan att få till vingprofilerna, men dom blev riktigt bra faktiskt, vi hade en AT6 Texan i julgranen :D

Jag skrev ut och vek ett gäng flygplan en julhelg då jag hade lite att göra, det var pilligt som tusan att få till vingprofilerna, men dom blev riktigt bra faktiskt, vi hade en AT6 Texan i julgranen :D

Snyggt :D

Vågade du kolla om den kunde flyga?

Mmmm...samma här. :näsblod

Jag knåpade ihop en liten 3D-drake och hade på skrivbordet på jobbet för en handfull år sen.
Några tyckte den var skithäftig och andra blev uppenbart störda av "sånt trams". :hihi
http://www.grand-illusions.com/opticalillusions/dragon_illusion/
mainimage.jpg

Självklart, om man viktade ner dom så att balanspunkten hamnade rät på vingcordan så kunde dom glidflyga ungefär lika bra som ett fälgkors..

Perfekt, har du inte funderat på att bli flygingenjör? :)

ah! ingen som har lust att posta bilder på utvikningarna? har så sjukt tråkigt på jobbet och kommer att jobba ett tag. men sidan man ska in på är självklart blockad, "kids time wasting"....ja vad ska man annars göra?!
snelhest?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...